Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA, PENTRU MUNICIPIUL ONESTI.


Detaliu pentru invitatia numarul 326820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Onesti
Numar invitatie: 326820/15.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA, PENTRU MUNICIPIUL ONESTI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania, cod postal: 601032, telefon: +40 0234317132, fax: +40 0234313911, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de sedinte a Consiliului Local situata la parterul institutiei din B-dul Oituz nr. 17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA, PENTRU MUNICIPIUL ONESTI.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE DE 50 LEI/FILA, PENTRU MUNICIPIUL ONESTI.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum - 2903 lei. 2. Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide la Trezoreria Statului, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul se va prezenta in original.Se va completa formularul 3 din sectiunea"Formulare"2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 4a din sectiunea"Formulare"Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul se va prezenta in original.Se va prezenta Fomularul nr. 4b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vorprezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul 5 din sectiunea"Formulare"5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa formularul 6 din sectiunea"Formulare"6.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii// tertul sustinator /subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 7 din sectiunea"Formulare"Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, vor fi mentionate in fisa de date a achizitiei.ing. Emil Lemnaru, - cons. jur. Daniel Spanu, - ec. Neculai Gabureanu, - ing. Oniga Radu, - ing. Camelia Paval, - ec. Dinu Adrian, - cons. Leustean Elena- cons. Elena Podgurschi, - cons. jur. Romedea Laura Teodora, - cons. jur.Luca Alice Cristina- cons. jur.Dima Marilena- ec. Matei Alina, Membri de rezerva: - cons. Matasa Laura, - ing. Pietraru Mariana , - cons. jur. Anghel Irina-Elena, - ec. Plop Cristina. 7. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa obiectul de activitate al ofertantului in conformitate cu obiectul procedurii, respectiv comercializare carburanti auto;Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original la solicitarea comisiei, la sfarsitul procesului de evaluare pentru verificarea conformitatii.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana - ? traduse de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Cerinta nr. 2Se solicita documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei economico-financiare a ofertantului si anume prezentarea Bilantului contabil incheiat la 30.12.2011, inregistrat conform legii la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: se va prezentaminim un contract de furnizare din ultimii 3 ani. Se solicita: copii dupa informatiile relevante din contractul de furnizare, dupa procesul verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la existenta statiilor proprii de distributie utilizand bonuri valorice ? cel putin o statie pe judet., Cerinta nr. 3Certificate sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante - conform prevederilor documentelor legislative nationale si standardelor europene SR EN 228si SR EN 590 + A1
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer