Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI


Detaliu pentru invitatia numarul 344837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Politia Locala a Municipiului Bacau
Numar invitatie: 344837/05.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala a Municipiului BacauCod fiscal: 27993380, Adresa: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Telefon: 0234575978, Fax: 0234519385
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii nr. 13
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Unirii, nr. 13, Bacau, Romania, cod postal: 600192, telefon: +40 234575978, fax: +40 234519385, persoana de contact: Bulevardul Unirii nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI AUTO PE BAZA DE CARDURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de carburanti auto (Benzina si Motorina)pe baza de carduri.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2500 lei si se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Se constituie in conformitate cu prev. art. 86 din HG 925/2006, sub forma de Scrisoare de garantie bancara (FORMULARUL 11), ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO49TREZ0615010XXX006834 deschis la Trezoreria Bacau sau prin depunerea la casieria aut. contr. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar. Instrumentul de plata, prezentat in original si in cuantumul prevazut trebuie sa fie emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru calculul echivalentei leu/alta valuta a garantiei de participare, se va avea in vedere cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit (buget de stat, buget local sau alte surse).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta obligatorie: completare formular B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta obligatorie: completare formular GCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Completare Formular 12C - privind calitatea de participant la procedura.Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt: Mardare Relu- Director Executiv, Tocila Benone Vasile - Sef S.O.P.S.R.E.P., Ionescu Catalin Mihai - Sef S.D.C.I.C.P.M., Popa Ioan Bogdan - Sef Birou Inspectie Comerciala, Hrib Mihaela Doina - Consilier juridic, Solot Cristina - Sef Birou Financiar-Contabilitate, Diaconu Marinela - Consilier B.I.E.P.P. - responsabil achizitii.Indeplinirea obligatiilor bugetareCerinte obligatorii: 1.certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.certificat fiscal privind plata plata impozitelor si taxelor locale in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (livrare carburanti). Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: - Informatii generale si declaratii privind cifra medie anuala de afaceri in domeniul livrarii de carburanti auto, care vizeaza ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: conform art. 188 alin (1)lit. adin OUG 34/2006, Cerinta obligatorie: se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca au cel putin o statie de distributie carburanti auto in municipiul Bacau, precum si in fiecare judet din Romania, la care se poate efectua plata pe baza de carduri. Standarde de asigurare a calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer