Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti auto pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 347489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 347489/28.05.2013
Denumire contract: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2-4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Teodor Mihalcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2-4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Teodor Mihalcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri, pentru perioada iunie-decembrie 2013, cu posibilitatea suplimentarii cantitatilor pe primele 4 luni ale anului 2014, in conformitate cu prevederile art. 6(3) din HG 925/2006.Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii, pe primele 4 luni ale anului 2014, conform art. 6(3) din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 279 - 110, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de1365 lei;
- In cazul in care garantia de participare va fi in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditii legale de o societate bancara ori de o societate de asigurari.- Contul de garantie al Autoritatii contractante este: RO27 TREZ 7005 005X XX00 0163 deschis la ATCPMB. Cod fiscal 4266669. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si atasata la coletul cu oferta intr-un plic separat.In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 682, 79 lei, din garantia de participare.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% acuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM insotind documentul care atesta constituirea garantiei de participare.Neprezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMimpreuna cu garantia de participare conduce la respingerea ofertei IN CADRUL SEDINTEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR in conformitate cu art.33 alin.3 lit.b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata si semnata;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, de evitare a conflictului de interese, conform art. 691 din OUG 34/2006;NOTAPersoanele implicate in desfasurarea procesului de atribuire a contractului din cadrul MMFPSPV sunt: - Petru-RaduPaun-Jura - Secretar general;
- Romulus Radu Corneliu Dumitriu - Director general- Directia Generala Economica;
- Eduard Corjescu- Director - Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios;
- Nicoleta Szabo - Sef serviciu Investitii si Achizitii Publice si presedinte comisie evaluare;
- Florina Moscovici ? membru comisie evaluare;
- Magdelena Rossi - membru comisie evaluare;
- Mihaela Vilag ? membru comisie evaluare;
- Teodor Mihalcea ? membru comisie evaluare;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberate de autoritatile competente de pe langa unitatile administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 1 alin. (5) din ordinul 509/2011).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediu privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate (formulare - tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 1 alin. (5) din ordinul 509/2011). Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu date reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta lista completa privind reteaua de distributie la nivelul tarii, din care sa rezulte ca ofertantul detineminimum 1 statie in fiecare judet si minimum 1 statie in fiecare sector al municipiului Bucuresti, precum si datele de contact ale acestor statii de distributie (adresa, telefon, fax), .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer