Achizitie publica - Achizitie carburanti auto pe baza de carduri/U.M.0654 CRAIOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 322556
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322556/21.03.2012
Denumire contract: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri/U.M.0654 CRAIOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0654 CRAIOVACod fiscal: 4332061, Adresa: Str. Alexandru Macedonski, . nr. 7, Craiova, Telefon: 0251534224, Fax: 0251524464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 0654 Craiova, Str. Alexandru Macedonski, nr. 7, Craiova, Romania, cod postal: 200383, telefon: +40 251534224, fax: +40 251524464, persoana de contact: VINTILA VIOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 0654 Craiova, Str. Alexandru Macedonski, nr. 7, Craiova, Romania, cod postal: 200383, telefon: +40 251534224, fax: +40 251524464.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri/U.M.0654 CRAIOVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburant auto, benzina si motorina, pe baza de carduri.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic prezinta garantia pentru participare, astfel: -Motorina=725 lei-Benzina=490 leiGarantia de participare va fi valabila 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se constituieastfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara, in original, emisa in favoarea autoritatii contractante, exprimata in lei sau echivalent euro, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, conform Formularului nr. 11, din cadrul documentatiei de atribuire;? ordin de plata depus in contul autoritatii contractante U.M.0654 CRAIOVA, RO53TREZ2915005XXX000124 deschis la TREZORERIA CRAIOVA.? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, intre orele 08.00?16.00, inainte de data de deschidere a ofertelor.Garantia de participare la procedura de achizitie va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, operatorul economic pierzand suma constituita, in urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia, ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.? contestatia ofertantului a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in conditiile art. 278 ^1din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse: 5% din valoarea contractului de furnizare de produse (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ?Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ?Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va puteafi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire(Formularul nr.12D).6.Declaratii privind neincadrarea in 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata si modificata, se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire(Formularul nr.12E).Responsabili cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Florea Constantin, Popescu Costinel, Tudor Florin, Filip Dan, Stanca Ioana, Cazacu Fantin, Velica Bogdan, Vintila Viorel.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectivcomercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil incheiat la 31.12.2010, precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico -financiara.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea cerintei si prezentand acest document., Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 20).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand locatiile statiilor din reteaua de distributie proprie de pe teritoriul Romaniei.Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie de distributie in fiecare judet compatibila cu sistemul CARD., Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontractare incheiate cu acestia, in conformitate cu Formularul nr. 12G cu anexa din cadrul documentatiei de atribuire. Documente emise de organisme acreditate, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dinSEAP , de la sediul U.M. 0654 Craiova si de pe site-ul unitatii www.jandarmeriadolj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 14:29