Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 323777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 323777/09.04.2012
Denumire contract: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, ghiseu 3 parter-Registratura generala, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Burca Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica furnizarea de carburanti auto (motorina EURO 5 si benzina CO 95 fara plumb) prin intermediul bonurilor valorice, pentru autovehiculele aflate in parcul auto al Primariei municipiului Suceava.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.410, 98 lei , constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006; - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 3.205, 49 lei din garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA si se constituie conf.art.90 din H.G.925/2006-in original.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indepl. contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de catre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1). Ion Lungu ? primar2). Viorel Seredeciuc ? viceprimar3). Lucian Harsovschi ? viceprimar4). Ioan Ciutac ? secretar municipiu5). Mihail Jitariuc-Director Directia Patrimoniu.Membrii comisiei de evaluare: -Marian Andronache, Director DGDP -presedinte-Viorel Horodenciuc, Director executivPolitia Locala Suceava-membru-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu-membru-Vasile Hostiuc, Sef Sector DGDP-membru-Mihaela Olariu, ConsilierServ. Contencios adm.juridic- membru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice- secretarMembri de rezerva : -Vasile Moscal, Sef Serv. Administrativ-Liviu Dinel Cuciureanu, Sef Serviciu IAL-Politia locala Suceva-Ana Vasiliu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Cristian Grusca, Consilier Comp. Achizitii publice2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul , privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa aiba la dispozitie cel putin cate o statie delivrare carburanti in: Municipiul Suceava, in fiecare judet din Romania cat si in Municipiul Bucuresti., Informatii privind subcontractantii Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer