Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 346618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 346618/14.05.2013
Denumire contract: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Gheorghe Burca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1Mai, nr. 5A, Suceava, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti auto prin intermediul bonurilor valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica furnizarea de carburanti auto (motorina EURO 5 si benzina CO 95 fara plumb) prin intermediul bonurilor valorice, pentruautovehiculele aflate in parcul auto al Primariei municipiului Suceava.Valoarea minima a intervalului de la pct.II.2.1)-Cantitatea totala sau domeniul- reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, calculatapana la data de 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cecontine si valoarea posibilelor suplimentari in cazul prelungirii contractului conform art.6 din HG 925/2006.Optiuni: Contractul de furnizare se poate prelungi in temeiul art.6 din HG 925/2006, cu maxim 4 luni.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 469.63 - 540, 954.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7089 lei , constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006; - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde din garantia departicipare, suma de 1% din valoarea estimata, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; -In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in originalAnexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei dedeschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original sicopie.Pentru o garantie de participare constituita in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA si se constituie conf.art.90 din H.G.925/2006-in original.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale.In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indepl. contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareafurnizorului.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de catre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;Incazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinteacest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunturmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan ? secretar municipiu; VaideanuElisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica - viza control financiar preventivpropriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu;Jitariuc Mihail Director executiv Directia PatrimoniuMembrii comisiei de evaluare: - Andronache Marian, Director DGDP -presedinte- Horodenciuc Viorel, Director executiv Politia Locala Suceava-membru- Damian Camelia, Sef Serviciu Patrimoniu-membru- Hostiuc Vasile, Sef Sector DGDP-membru- Olariu Sanda Mihaela, Consilier Serv. Contencios adm.juridic- membru- Burca Gheorghe, Consilier Comp. Achizitii publice- secretarMembri de rezerva : -Moscal Vasile , Sef Serv. Administrativ-Cuciureanu Liviu Dinel , Sef Serviciu IAL-Politia locala Suceva-Vasiliu Ana Mihaela , Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Grusca Cristian , Consilier Comp. Achizitii publice2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul , privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecaremembru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. A). Persoane juridice romane: Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul prezentei achizitii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Se va prezenta in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane: Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale ladata limita a depunerii ofertei.C).Persoane juridice /fizice straine: Documente din care sa reiasa forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Nota 1: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la pct. A), B) sau C) de mai sus, pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota 2: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor solicitate la pct. A), B) sau C), in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa aiba la dispozitie cel putin cate o statie de livrare carburanti in: Municipiul Suceava, in fiecare judet din Romania cat si in Municipiul Bucuresti.In acest sens, ofertantul va prezenta o Declaratie privind lista statiilor de distributie carburanti de care dispune. Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului demanagement al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniulaferent prezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocieriitrebuie sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o varealiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer