Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti (benzina EURO 5 si motorina EURO 5) pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 346876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 346876/16.05.2013
Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina EURO 5 si motorina EURO 5) pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: +40 265443400, Fax: +40 265446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, cam.23, registratura, Tarnaveni, jud.Mures, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: CLAUDIU ROSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Primariei, nr. 7, cam.30, Birou investitii-achizitii, Tarnaveni, jud.Mures, Romania, cod postal: 545600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina EURO 5 si motorina EURO 5) pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Municipiului Tarnaveni doreste sa achizitioneze carburanti auto (benzina fara plumb, motorina), de la statiile operatorului economic desemnat castigator, delegatii autoritatii contractante prezentand ca modalitati de plata bonuri valorice carburanti auto (BVCA), bonuri cu o valoare de 50 lei/buc cu TVA, emise de operatorul economic caruia se va atribui contractul de achizitie publica
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 774.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.718 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 60 zile;Modul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.-Virament bancar .Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Tarnaveni deschis la Trezoreria municipiului Tarnaveni este: RO43TREZ4795006XXX000044.Conform art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor?.Nota: Garantia de particitarese va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, suma calculata de retinut in valoare de 1.717, 74 leiva fi conform prevederilor Art. 278^1, alin. (1), lit.a)din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceastacategorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Formularulva fi prezentat, daca este cazulsi de tertul sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioare-Se solicita completarea Formularului 12B , prezentat la sectiunea formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?- Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atat certificatele fiscale cat si certificatul constatator emis de ORC, in cazul in care au fost prezentate in copie, se vor solicita in original ofertantului castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Formularulva fi prezentat, daca este cazulsi de tertul sustinator.Certificat de participare cu oferta independenta-Se solicita completarea Formularului 2 prezentat la sectiunea formulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Meghesan Nicolae Sorin, Barmou Mohamed Kheir, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Rosca Claudiu, CorosVasile; Consilieri locali: Antonya Mihail, Bercea Ioan, Bunea Teofil, Cimpoca Alin Claudiu, Ciulea-Porime Pavel, Cosma Florin Adrian, Creta Ioan, Fodor Alexandru Iosif, Mandroiu Armina Diana, Matei Alexandru Adrian, Mihailescu Alin Marius, Modorcea Ovidiu Vasile, Piaskovski Stanislav, Serban Mariana, Sim Florin Daniel, Szabo Albert, Toma Georgeta Mariana, Torok CristinaSe solicita completarea Formularului 3- Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare. Formularulva fi prezentat, daca este cazulatat de subcontractant catsi de tertul sustinator Persoane juridice /fizice romane-Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla din care sa reiasa ca ofertantii: - au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoane juridice/ fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010;2011;2012) in valoare de minim/cel putin 343.548, 40 RON. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica/ profesionalaInformatii privind asociereaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer