Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI (BENZINA SI MOTORINA)


Detaliu pentru invitatia numarul 326991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA APAHIDA
Numar invitatie: 326991/17.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI (BENZINA SI MOTORINA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: 0264231777, Fax: 0264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, jud Cluj, Apahida, Romania, cod postal: 407035, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: ROBERT BARNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, jud Cluj, Apahida, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI (BENZINA SI MOTORINA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carburant pentru vehiculele din dotarea Primariei Comunei Apahida.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 2500 lei. Cu declaratie tip IMM: 1250 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la TrezoreriaMunicinicipiului Cluj-Napoca. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA.Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspunderecompletata in conformitate cu Formularul: 12a-original prez la cap formulare;in cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta acest formular.-DECLARATIE PRIVIN CALITATEA DE PART LA PROCEDURA. Formularul 12B din sectiunea formulare.-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ARTICOLULUI 181/OUG34/2006 CU COMPLETARILESI MODIFICARILE ULTERIOARE.Se solicita completarea formularului 12Cprez in sectiunea formulare.-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE.-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERTA DE ANAF PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL GENERALCONSOLIDAT.-CERTIFICATELE FISCALE VOR PREZ SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA IN CARE SE DEPUN OFERTELE.-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREV ART 69^1 DIN OUG 34/2006;Se solicita completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind conflictul de interese prezentat la Cap formulare Formular 18.-DECLRATIE PRIV INCADRAREA INTREPRINDERII IN CAT INTERPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII Formular nr 9-Declaratie de participare la proc de achizitie cu oferta independenta Formula r nr 7.-Declaratie priv partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractatnti si spec acestora Formular 12G.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Sucigan Toderas, David Alexandru, Petrus Alexandru, Pop Smona Tatiana, Ovidiu Felecan. PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE: se solicita prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC , din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE: documente care dovedesc o forma de inregistratre/atestare ori apartenenta din puct de vedere profesional(traducere in limba romana legalizata)in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: -se solicita bilantul contabil pentru ultimii 3 ani si cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani-Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Experienta similara.Existenta unei statii de distributie carburant la nivel local. Documente care sa ateste indeplinirea standardelor de calitate certificat ISO9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer