Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti (benzina si motorina)


Detaliu pentru invitatia numarul 348878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 348878/19.06.2013
Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina si motorina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75-camera 20, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei nr. 75, Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii cam. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina si motorina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele sunt necesare pentru functionareaa 23 autovehicule din parcul auto, din cadrul Primariei Municipiului Arad. Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze carburantii pe baza de BVC-uri
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 2.540, 32 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)Modul de constituire a GP la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asiguraride preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; OP vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitateaOfertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat lacapitolul FormularePersoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilierlocal, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl.TristanMihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl.Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna.GeaninaPistru, consilier local4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare. Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselorcare fac obiectul contractului , care sa aiba corespondentin codul CAEN si care sa contina informatiivalabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copielegalizata in cazul in care documentul a fost prezentat in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Formularul 4 din sectiunea Formulare- Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna, Declaratieprivind reteaua de distributie nationala, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similare Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer