Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carburanti (benzina si motorina)


Detaliu pentru invitatia numarul 356999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 356999/17.01.2014
Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina si motorina)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257270098, fax: +40 257270098, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr. 75 camera 21, Serviciul Evidenta mijloacelor fixe, Achizitii materiale Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carburanti (benzina si motorina)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele sunt necesare pentru functionareaa 26 autovehicule din parcul auto, din cadrul Primariei Municipiului Arad. Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze carburantii pe baza de BVC-uri
II.1.6) CPV: 09132000-3 - Benzina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 3.225, 81 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a GP la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asiguraride preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; virament bancar sau OP vizat de banca. Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior. Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de : -3.225, 81 lei, se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezentaprocedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul FormularePersoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilierlocal, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl.TristanMihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl.Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna.GeaninaPistru, consilier local.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul sustinerii financiare , tehnice si /sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.4. Certificat departicipare cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea certificatului de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselorcare fac obiectul contractului , care sa aiba corespondentin codul CAEN si care sa contina informatiivalabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copielegalizata in cazul in care documentul a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale- Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna, Declaratieprivind reteaua de distributie nationala, Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani au derulat contracte avand obiect similar. Perioada ultimilor trei ani se considera pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada experientei similarese poate face cu certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte livrarea de produse similare/ copii parti relevante din contract, sau proces verbal de receptie/ recomandari. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care nu va depune documentele doveditoare solicitate. Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008sau echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru furnizarea de produse solicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2014 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer