Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI: Motorina -15 si Benzina tip COR 95 fara plumb
Detaliu pentru invitatia numarul 334381
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334381/27.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI: Motorina-15 si Benzinatip COR 95 fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: 0214136007, Fax: 0214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI: Motorina-15 si Benzinatip COR 95 fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carburanti (benzina tip COR 95 fara plumb si motorina -15), necesari autovehiculelor din dotarea UM 02301 Bucuresti, pentru desfasurarea activitatii de baza.Benzina tip COR 95 fara plumb cod CPV 09132100-4Motorina -15, cod CPV 09134200-9
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Motorina-15, 6.720LEI, Benzina tip COR 95 fara plumb, 1.440 LEIvalabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG925/2006.Forma: 1.Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (art. 86/H.G. 925/ 2006), de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Ordin de plata in contul RO10TREZ7065005XXX000097, beneficiar UM 02301, deschis la Trezoreria sect. 6, Bucuresti, CIF 4267281, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;3.Numerar, prin depunerea sumei la casieria UM 02301In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Anexa 10 ? model in sectiunea Modele de formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Ofertantii care fac parte din categoria IMM pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit L.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, si anume: - declaratii in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din L.346/2004(se va completa Anexa nr. 12 din sectiunea Formulare si modele)Potrivit art. 86, alin (6) din H.G. 925/2006, ?dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform art. 87, alin.1, din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
(Anexa 11 ? model in sectiunea Modele de formulare)1. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila pe toata perioada de derulare a contractului.Nota: Contul de trezorerie al autoritatii contractante pentru depunerea de garantiieste RO 10 TREZ 7065 005X XX00 0097, deschis la Trezorerie sector 6, Bucuresti.2. Cuantumul garantiei de buna executie: este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. SecompleteazaAnexa 3 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 SecompleteazaAnexa 4 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulareCertificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 Se completeazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulareDeclaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 Se completeazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulareCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatPersoane juridice /fizice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizataNote: 1) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Boroi George, Ruican Iulica, Mihaila Ionel, Gavra Daniel, Ungureanu Nicolae, Sirbu Luiza, Tanjala Vasile, Roman Emil, Alexe Bogdan, Alexe Marian, Anghel Camelia, Ionescu Michaela, Blandu Mihaela, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Viorel Oancea Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.Se va prezenta Certificat constatator
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu principalele livrari de produse in domeniul de activitate aferent obiectului contractului efectuatein ultimii 3 ani..In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare/act constatator din partea beneficiarilor/clientilor, care sa ateste modul indeplinirii obligatiilor contractuale, privind furnizarea unor astfel de produse. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Cerinta nr.2 (daca este cazul)Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantii vor prezentaDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti, precumsiLista cu subcontractantii, ca anexa la declaratieIn cazul asocierii: Documentele solicitate referitoare la situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica si /sau profesionala, vor fi emise si prezentate de fiecare din membrii asociatiei. Cerintele legate de capacitatea economico-financiara, tehnica si /sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Asocierea va fi demonstrata prin prezentarea unui acord de asociere, completat conform modelului orientativ prezentat in Anexanr. 16 ? model in sectiunea Modele de formulare Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, conform cu standardul ISO 9001:2008 (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Persoane juridice /fizice straine: Candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 09:24