Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT


Detaliu pentru invitatia numarul 331253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APIA - CENTRUL JUDETEAN BOTOSANI
Numar invitatie: 331253/06.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - CENTRUL JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 20851885, Adresa: CALEA NATIONALA NR. 81, Botosani, Telefon: 0231511040, Fax: 0231511040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA NATIONALA NR. 81, Botosani, Romania, cod postal: 710038, telefon: +40 231511040, fax: +40 231511040, persoana de contact: GHEORGHE CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul APIA Centrul Judetean Botosani, Calea Nationala nr. 81, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CARBURANTI PE BAZA DE CARDURI DE CREDIT (MOTORINA SI BENZINA)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.500 lei, scrisoare de garantie bancara formular F09 cu valabilitate, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, s-au se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma esteRO28TREZ1165005xxx006768, deschis la Trezoreria Municipiului Botosani, cod fiscal APIA Centrul Judetean Botosani 20851885. Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2332.80 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat. Tertul sustinator va depune Formular nr. F031 din sectiunea Formulare. .Numai documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de fiecaretertsustinator in parte, daca este cazul.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F07 din Sectiunea III. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, sunt: Liviu Stelian Zaharia, Mihai Bogdan Cimpanu, Valentin Gheorghiu, Genoveva Aprotosoaei, Gheorghe Cretu, Sorinel Costel Railianu, Mariana Hritcu, Genoveva Aprotosoaei. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Certificatul constatator: - trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
- din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decit limba romina vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romina. In cazul asocierii, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documentele in traducere legalizata.Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Documentele emise in alta limba decatlimba romina vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: SE VA PREZENTA FISA DE INFORMATII GENERALE CU CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind reteaua de distributie la nivelul tarii, din care sa rezulte ca ofertantul are grad de acoperire cu cel pu?in o sta?ie la nivel local, o sta?ie la nivel jude?ean ?i cate o sta?ie in fiecere re?edin?a de jude? la nivel na?ional. Se va prezenta lista completa cu statiile respective, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer