Achizitie publica - Achizitie Carne
Detaliu pentru invitatia numarul 343740
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343740/11.03.2013
Denumire contract: Achizitie Carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Vrancea, Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Biroul Achizitii Publice, ca, . 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 3 loturi de carne pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C Vrancea .Valoare estimata a contractului aferent lotului I pana la data de 31.12.2013 -38.768 lei fara TVA ;Valoare estimata a contractului aferent lotului I pana la data de 30.04.2014 - 58.080 lei fara TVA .Valoare estimata a contractului aferent lotului II pana la 31.12.2013 - 179.349 lei fara TVA;Valoare estimata a contractului aferent lotului II pana la data de 30.04.2014 - 266.650 lei fara TVA .Valoare estimata a contractului aferent lotului III pana la 31.12.2013 - 44.775 lei fara TVA ;Valoare estimata a contractului aferent lotului III pana la data de 30.04.2014 - 66.530 lei fara TVA .Optiuni: Aplicarea dispozitiilor art 6, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 .
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 892 - 391, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare-Lot I=770 lei, Lot II=3500 lei, Lot III=890 lei(in lei sau echiv.in alta valuta)Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferte.In cazul IMM, se constituie 50% din cuantumul prevazut in doc. de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (F 12) ;
-depunere numerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.)Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL sianexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire; 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8.garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :1750 lei pentru Lot II, conform. art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part. se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz.publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului , constituit prin urmatoarele modalitati : Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) sau Retineri succesivedin valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului (potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea ; Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 ; Declaratia privind calitatea de participant la procedura ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat sibugetul local : Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006, cuprinzand urmatoarele persoane cu functii de decizie : Daniela Nicolas-Director General DGASPC Vrancea;Nicoleta Vasile Director Economic DGASPC Vrancea;Luminita Liciu-Director General Adjunct Coordonator DPPDC;Chetroiu Ionel-Director Directia Juridica, Contencios Si Relatii Cu Publicul DGASPC Vrancea;Sorin Neagu-Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Executie Bugetara si Achizitii Publice DGASPC Vrancea;Mirela Voicu-Sef Birou Buget Si Achizitii Publice DGASPC Vrancea;Alina Daraban-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea;Dinu Claudiu-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea;Maria Marica-Inspector De Specialitate DGASPC Vrancea.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 . Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Autorizare sanitar-veterinara pentru comercializare produse de origine animala in copie conform cu originalul ( document emis de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, care atesta ca activitatile din unitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala pentru comercializare conform Ordinului 57/2010 ).Licenta de fabricatie pentru industria carnii, acordata in baza Ordinului nr. 357/2003 ( in copie conform cu originalul ). Prezentarea licentei de fabricatie a ofertantilor ce au calitate de producatori .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani in lei sau alta valuta.- Pentru Lot I ? Carne de bovina, operatorul economic vademonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim38.768 lei fara TVA ( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 ).- Pentru Lot II ? Carne de pasare, operatorul economic vademonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim179.349 lei fara TVA( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 ).- Pentru Lot III ? Carne de porc, operatorul economic vademonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim44.775 lei fara TVA( valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2013 ).Pentru sustinerea cerintei de calificare , ofertantii vor prezenta Formularul nr. 7 completat .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul ). Completarea formularului 16, Demonstrarea dotarii operatorului economiccu autovehicole special termoizolate si dotate cu instalatii frigorifice, in baza Ordinului nr. 976/1998. Ofertantii vor prezenta pentru mijloacele de transport de care dispun pentru indeplinirea obiectului contractului, Autorizatia sanitar veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala in copie conform cu originalul ., Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca cerintaminima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract si cel mult 3 contracte, in valoare/valoare cumulata, egala cu minim : pentru Lot I - 38.768 Lei fara TVA; pentru Lot II - 179.349 lei fara TVA; pentru Lot III - 44.775 lei fara TVA . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul beneficiar .Completarea Formularului 12 D ., Declaratie referitoare a efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completarea forularului nr. 12I . Dovada detinerii Certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent - Sistemul de Management alCalitatii, sau orice alta dovada ca operatorul economic confirma asigurareaunui nivel corespunzator al calitatii , conform prevederilor art. 193 dinO.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 16:04