Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne de pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 346681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Complexul Sportiv National Snagov
Numar invitatie: 346681/15.05.2013
Denumire contract: Achizitie carne de pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Sportiv National SnagovCod fiscal: 4754880, Adresa: Comuna Gruiu , Sat Silistea Snagovului , Jud Ilfov, Silistea Snagovului, Telefon: +40 213522347, Fax: +40 213522349
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne de pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de carne de pasare congelata: ficat pui, piept pui dezosat - fara piele, pui grill, pulpe pui dezosate - fara piele, pulpe pui inferioare, pulpe pui cu os.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.520 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile. Garantia de participare se va constitui conform tuturor optiunilor mentionate in art. 86 din H.G. 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si la caseria autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 9-15. In cazul in care s-a optat pentru constituirea garantiei prin ordin de plata, contul este RO26TREZ4225009XXX000339 deschis la Trezoreria Buftea. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Conditii de restituire a garantiei de participare ( conform art.87lit.a).c). si art.88 din HG nr925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;
- declaratie pe propia raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/ 2006;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006, factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Alexe Adela, Cochela Cristian, Nistor Adriana, Ion Niculina, Grigore Ion, Vasile Saftica, Cristea Virginia.- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte ca nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta ;
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte ca nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succintdar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea?? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. - certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoareobiectului achizitiei publice;
- pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica sau deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana).- autorizatie sanitara de functionare pentru producator/comerciant conform Ord.1030/20.08.2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea pepropria raspundere a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acestui contract, in ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu :150.000 lei .Evaluarea se va face la cursul mediu leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu anual conform http: //www.bnr.ro/Cursul de schimb - 3544.aspx): Anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiIn conformitate cu art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiazade reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini conform art.188 alin 1, lit e din OUG 34/2006, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, respectandu-se specificatiile modalitatii de ambalare din caietul de sarcini, marcat si sigilat conform regelmentarilor in vigoare.
Calitatea produselor care vor fi prezentate ca mostre, va fi cea solicitata in caietul de sarcini si nu va fi modificata pe perioada de derulare a contractului.
Ofertantii care nu vor aduce mostre pentru toate produsele din caietul de sarcini vor fi
descalificati., Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transportutilizate in distribuirea produselor, Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile
specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare conf. art. 188 alin(1) lit. b) din OUG nr.34/2006., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista sa rezulte ca a executat minim un contract de furnizare de produse similare obiectului prezentei proceduri in valoare de cel putin 76.000 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. certificate ISO 22000 :2005 sau echivalent, certificate ISO 9001 :2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer