Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne de pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 349740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 349740/02.07.2013
Denumire contract: Achizitie carne de pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258820825/105, fax: +40 258821476, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Sala de conferinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne de pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pulpe inferioare de pui si piept de pui dezosat fara piele.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 000 - 402, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 8000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare sumade 4025 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 Formular 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 Formular 2Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii. Certificat de participare cu oferta independenta Formular 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 1. Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? Cosarca Nicoleta, Director medical - Crainic Dan, Dir. fin.cont.- Marza Diana, Dir. ingrijiri - Onetiu Maria, Sef birou achizitii - Ene Ovidiu, Consilier juridic - Pop Cristina. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant si declararea cifrei de afaceri medie globala in ultimii 3 ani.Se solicita ca valoarea cifrei de afaceri medie globala in ultimii 3 ani sa fie de minim 400.000 ron.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Se solicita Mostre pt produsele ofertate, insotite de certificate de calitate, declaratii de conformitate sau orice alte probe sau dovezi, pentru a se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii, eliberat pentru activitatea de furnizare a produselor ce fac obiectul prezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer