Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne de porc pentru alimentarea pacientilor


Detaliu pentru invitatia numarul 335586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 335586/18.09.2012
Denumire contract: Achizitie carne de porc pentru alimentarea pacientilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400139, telefon: +40 264437075, fax: +40 264437075, persoana de contact: NICOLAE CONSTANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Municipal Cluj Napoca, str Tabacarilor 11 , biroul Achizitii 2, corp administrativ, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne de porc pentru alimentarea pacientilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de carne de porc in vederea alimentarii pacientilor internati. Termenul de valabilitate a contractului este pana in 31.12.2012 , cu posibilitatea prelungirii pe primele 4(patru) luni din 2013 , conform OUG 34/2006.Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 569.85 si 86, 354.78 RON, Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 354.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea minima estimata fara TVA , respectiv 1.100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare o suma egala cu 1% din valoarea estimata a contractului , conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la 10% din valoarea contractului, si se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularuluiACerinta nr. 2 -Neincadrarea in prevederile art 181- Completarea formularului B.Cerinta nr. 3 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .In conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea certificatelor se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 - Neincadrarea in prevederile art. 69 alineatul 1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 9Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof. Dr. Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucrari Dr. Valer Donca ? director medicalIng. Nelu Manescu - Director Administrativ, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ing. Alexandru Valean ? birou achizitiiViceprimar Laszlo Attila - reprezentant for tutelar si membru in consiliul de administratieDr.Dorina Duma ? reprezentant Directia Sanatate Publica a jud ClujCerinta nr .5 - Certificat cu oferta independenta conf. Ordin 314/2010 ANRMAP -Formularul nr. 6Cerinta nr 6- Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul 12C care trebuie datat, semnat si para Cerinta nr. 1 - Autorizatii si avize : - Autorizatie Sanitar-Veterinara , , conf Norma din 24 iunie 2010 , emisa de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pt Siguranta Alimentelor , cap II , art 3 alineatul 1.Cerinta nr. 2 - Documente care dovedesc inregistrarea-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Daca la finalul procedurii se constata ca participantul clasat pe primul loc a depus certificatul constatator in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestui certificat in copielegalizata sau in original, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului proceduriiIn conf. Art 5 din ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate in acest paragraf se poate face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Nivelul indicatorului financiarModalitatea de indeplinireBilantul contabil in copie la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta nu se calculeaza cumulativ.Toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Vor fi descalificati ofertantii din ale caror documente nu rezulta indeplinirea de catre acestia a cerintei minimale indicate mai sus., Cerinta nr 2Fisa de informatii generaleModalitati de indeplinireOperatorul economic are obligatia de a completa Formularul B2 care trebuie datat, semnat si parafat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Dotari specificeModalitatea de indeplinireOfertantii trebuie sa detina spre utilizare mijloace de transport specifice activitatii de distributie a carnii sau produselor din carne.In acest scop, vor prezenta documente care atesta proprietatea, inchirierea sau alte forme ale dreptului de utilizare a mijloacelor de transport., Cerinta nr. 2Experienta similaraModalitatea de indeplinireFormular B4Pentru furnizarile similare se va prezenta formularul ?Experienta similara?., Cerinta 3 - MOSTREVor fi furnizate obligatoriu mostre (cu titlu gratuit).Mostrele vor fi depuse/transmise la sediul autoritatii contractante cu minim 2 zile lucratoare inainte de deschiderea ofertelor in vederea analizarii si a testarii acestora in serviciile de specialitate ale autoritatii contractante.Mostrele se predau insotite de proces verbal de predare primire sau aviz de insotire a marfii., Cerinta 4Autorizatie Sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica pentru spatiile de productie si depozitare , dupa caz, si pentru mijloacele de transport auto special , conform Procedura din 13 iunie 2002 (Procedura din 2002)de autorizare sanitara a functionarii comerciantilor publicata in Monitorul Oficial 414 din 14 iunie 2002 (M. Of. 414/2002) Cerinta nr. 1Managementul calitatiiModalitatea de indeplinireCertificat ISO 9001sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante, birou achizitii 2 , etaj 2 cladirea administrativa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer