Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne de pui ? Pulpe de pui fara spata congelate


Detaliu pentru invitatia numarul 339714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 339714/19.11.2012
Denumire contract: Achizitie carne de pui? Pulpe de pui fara spata congelate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne de pui? Pulpe de pui fara spata congelate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord-cadru privind furnizarea de Carne de pui? Pulpe de pui fara spata congelate, cu valabilitatea de 12 luni de la data incheierii, incheiate cu un numar maxim 3 operatori economici.Contractele subsecvente se atribuie lunar, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de disponibilitatea fondurilor bugetare.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.880, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar RO59 TREZ 4065 006X XX01 5631 deschis la Trezoreria Iasi/ Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis de o societate de asigurari, conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Se va constitui conform prevederilor art. 89 alin (2) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea -cf formular F12. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006-cf formular F23. Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -formular F34. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 - formular F45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular F7 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/20062. Informatii generale3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii2. Raport de incercare / buletin de analiza pentru produsul ofertat 1. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer