Achizitie publica - ACHIZITIE CARNE DE PUI: PULPA CU SPATA, PUI GRILL, PIEPT DEZOSAT, PIPOTE
Detaliu pentru invitatia numarul 337235
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337235/11.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARNE DE PUI: PULPA CU SPATA, PUI GRILL, PIEPT DEZOSAT, PIPOTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SI PROTECTIE SOCIALA TULCEACod fiscal: 15338175, Adresa: MIRCEA VODA NR.96 B, Tulcea, Telefon: 0740123223, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ISACCEI NR. 36, Tulcea, Romania, cod postal: 820034, telefon: +40 240513641, fax: +40 240536641, persoana de contact: TELICEANU AURELIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA ISACCEI NR. 36, Tulcea, Romania, cod postal: 820034, telefon: +40 240513641, fax: +40 240536641,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARNE DE PUI: PULPA CU SPATA, PUI GRILL, PIEPT DEZOSAT, PIPOTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carne de pui.Valoarea estimata a contractului pentru anul 2012 este de 30.000 lei, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 600 lei, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ? Formular 12 , ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire? Formular 13, ordin de plata ( vizat de banca) in contul autoritatii contractante RO67TREZ6415006XXX000141, cod fiscal 15338175, sau numerar depus la casieria institutiei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006- Formular 1 COMPLETATDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 2 COMPLETATDeclaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3 COMPLETATCertificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de atestare fiscala eliberat de Serviciul Impozite si Taxe care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a altor taxe datorate bugetului local, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 4 COMPLETATDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, Formular 5 COMPLETATPersoanele ce detin functii de decizie/respectiv persoanele care aproba, semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire in autoritatea contractanta: director ? ec. Stefana Zibileanu, contabil sef ? ec. Ionela Costea, sef serviciu ? Ing. Iancu Eugenia, sef serviciu -As. Soc. Andrei Angela, sef serviciu ? Jr. Gabriela Radu, sef serviciu ? Jr. Marius Fix, sef serviciu ? Daniela Ungureanu, insp. Aurelia Teliceanu, insp. Ciosan Cristina.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: Dr ing. CONSTANTIN HOGEA - Primarul Municipiului Tulcea; ec. MUHULET ALINA - Director economic, GAFAR CANTIMIR ? Consilier local, AMPLEEV ANDRIAN - Consilier local, SACU STERE - Consilier local, BLEJAN GEORGE - Consilier local, GHERGHISAN CRISTINEL GEORGE - Consilier local, ANTON VALERIU - Consilier local, DAVIDEANU OANA - Consilier local, FEDOT VALENTIN-VITEA - Consilier local, MUNTEANU DAN - Consilier local, ARDELEANU DARIA - Consilier local, STOICA MIHAIL - Consilier local, SEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier local, VALCU STOIAN - Consilier local, PAVEL VIORICA - Consilier local, GHERASIM MARIA - Consilier local, SANDA NELU-LUCIAN - Consilier local, FRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier local, STAN IONEL - Consilier local, ALI IOANA - Consilier local, VATAFU ANAMARIA - Consilier local, MIHAI NICOLAE - Consilier local . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil sau alte documente edificatoare, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma livrarea de produse similare, Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport al produselor de origine animala, Mostra cu titlu gratuit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 15:29