Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne de vita si porc


Detaliu pentru invitatia numarul 337470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Numar invitatie: 337470/16.10.2012
Denumire contract: Achizitie carne de vita si porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: 021/3110029, Fax: 021/3110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 213110029, fax: +40 213110029, persoana de contact: Negru Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne de vita si porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carne de vita si porc
II.1.6) CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6346.28 lei .- Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depune a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea formularului nr. 11? instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cerere de oferte;? sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2; In situatia in care in extrasul de cont al D.G.A.S.P.C. Sector 2 din ziua urmatoare deschiderii nu este evidentiata garantia, oferta va fi declarata inacceptabila.Neprezentarea garantiei de participare in forma , cuantumul si perioada de valabilitate atragedescalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3173.14 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate art. 278 ind 1) alin 1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis de in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- depunere in cont pentru garantii de buna executie deschis la trezorerie, in favoarea DGASPC Sector 2;?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? conform Hotararii 1045/18.10.2011.Modalitatea va fi stabilita de comun accord cu operatorul economic declarat castigator, in acest sens se va modifica corespunzator art. 12 din modelul de contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, formular valabil la data deschiderii ofertelor(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui- Director General; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea; Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu, Florentina Dragan, Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' se refera si la urmatoarele persoane, consilieri locali ai sectorului 2 in mandatul 2008-2012 ce au aprobat bugetul pe anul 2012 al DGASPC Sector 2: Adamache Constanta, Albani Laura Maria, Alexandre Fontoura Lacramioara, Andronache Elena, Beldeanu Augustin Lucian, Bogzianu Florian Constantin, Candea Muntean Nicoleta, Chirica Petre, Cretoiu Ioan, Georgescu Ioan, Ideliu Sofica, Iliescu Catalin Lucian, Iliescu Constantin Cristinel, Ionescu Dan Cezar, Ionescu Ilie, Lazaroiu Ioana, Macarus Ana, Luminita Mandescu Silviu, Melciu Florin, Mihai Alexandru, Mihai Elena, Peter Alexandrina, Popescu Daniel Ion, Popp Eugen, Sufer Mioara, Talmacean Catalin Edmond, Toader Mugur Mihai);cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de depunere a ofertei(Certificatul constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului, nu contine mentiuni privind fapte aflate sub incidenta art. 21 din legea 26 /1990); Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata; Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011), fara a se lua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 200.000 lei.- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei comunicat de BNR/BCE.- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro= 4.2373;
- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro= 4.2099- Cursul leu/euro avut in vedere pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro= 4.2379;, -bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 insotite de dovada depunerii la organismele competente- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- completarea formularului 12 D, - Min. 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor) cu o valoare minima de 30000 lei fara TVA - livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedit cu recomandari din parteabeneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus. Contract similar se va prezenta pentru furnizarea de produse ce fac obiectul prezentei proceduri "carne de vita si porc".- Cursul mediu anual pentru anul 2009 la cursul BNR este 1 euro= 4.2373;
- Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro= 4.2099- Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro= 4.2379;, - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- care pot fiutilizate de catre operatorilor economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse.- Completare formular 12 H, - Min. 2 mijloace de transport marfa dotate cu instalatie de frig pentru asigurarea eficienta a livrarilor- dovedite prin acteproprietate /contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie Xerox). La deschiderea ofertei sau lasolicitarea autoritatii competente se va prezenta originalul., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va complete Lista cuprinzandsubcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicarea partii/partilordin contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi- completarea Formularului 12G, cu subcontractantii si specializarea acestora., - se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produse in parte.- neprezentarea de mostre atrage descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer