Achizitie publica - Achizitie carne pui
Detaliu pentru invitatia numarul 342878
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342878/19.02.2013
Denumire contract: Achizitie carne pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: +40 0269212928, Fax: +40 0269212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de carne de pui in varianta?pulpe de pui cu spate?..Cantitatea contractata prin prezenta procedura este de 20.000 kg .Conform prevederilor art.6 al.3 din HG 925/2006 achizitorul poate opta pentru prelungirea contractului prin act aditional cu suplimentarea cantitatii contractate cu pana la maxim 4.000 kg, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitatea initiala (fara suplimentare prin act aditional): 20.000 kgCantitatea totala (inclusive suplimentare maxima prin act aditional): 24.000 kgValoarea minima estimata a prezentei proceduri=124.000lei, valoare estimate pana la 31.12.2013Valoarea maxima=148.800 lei, valoare estimate global, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor pe anul 2014Optiuni: Val min est pana la 31.12.2013.Val max cuprinde si val suplim pe 2014.1 prelung.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 - 148, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare totala de 2.480 lei.Pentru echivalenta lei valuta se va lua in considerare cursulvalutar comunicat de BNR din data de 25.02.2013Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara (formular 10), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu .Garantia de participare, indiferent de modul de constituire se va prezenta in format electronic pe SEAP, cu semnatura electronica, conform art.17 al 3 si art 18 din HG 1660/2006.In cazul in care din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP conform art.17 al 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantieide participare se va transmite in original pe adresa Spitalul de Psihiatrie ??Dr.Gh.Preda? Sibu, str.Dr.Bagdasar, Nr.12, cod postal550082 sau se va constitui prin depunere de numerar la casieria unitatii., pana la data limita de depunere a oferelor..Oferta neansotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa in conditiile art.33 al 3 lit b din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Completare formular 1Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completare formular 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare formular 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG34/2006In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Prof.Univ.Dr.Ghiorghe TalauEc.Nicoara DenisaEc.Adam Andreea MariaRef.Gindila ElenaCompletare formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; acesta va fi depus conform art.5 din Ord.509/2001 sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.Inainte de transmiterea cominicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale: cu completarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, respectiv "livrare carne de pui".Nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului: 248.000 lei. Pentru echivalenta cursului de schimb valutar, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 aniCerinta nr. 2Dovada indeplinirii a cel putin un contract care include produse similare in valoare de minim 124.000 lei fara TVA. In scopul indeplinirii cerintei, operatorii economici vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 13:49