Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carne si produse din carne pe perioada iunie-decembrie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 329815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dr.Pop Mircea Marghita
Numar invitatie: 329815/19.06.2012
Denumire contract: Achizitie carne si produse din carne pe perioada iunie-decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Dr.Pop Mircea MarghitaCod fiscal: 4230517, Adresa: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita, Telefon: +40 0259362309, Fax: +40 0259362595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita, Romania, cod postal: 415300, telefon: +40 0259362309, fax: +40 0259362595, persoana de contact: Iosif Tatai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Dr.Pop Mircea Marghita _Serv Achizitii PubliceAdresa: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carne si produse din carne pe perioada iunie-decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractului de furnizare de carne si produse din carne pe perioada mai-decembrie 2012Valoare estimata a achizitie este 77.879 lei , valoarea estimatacu suplimentare=124.606, 40 lei.Ofertantii vor depune oferta financiara in conformitate cu valoarea minima .
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 606.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT_1=100 lei, LOT_2=70 lei, LOT_3=900 lei, LOT_4=60 lei, LOT_5=70 lei, LOT_6=50 lei, LOT_7=40 leiOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea nr. 346/2004).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia poate fi depusa in contul RO16TREZ0825006XXX001379 deschis la Trezoreria Marghita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupa indeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul 1, din Modele de Formulare -cerinta minima.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul 2, din Modele de Formulare - cerinta minima.-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul 5, din Modele de Formulare - cerinta minima.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul 3, din Modele de Formulare - cerinta minima. ? Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei, valabil la data deschiderii ofertei).- cerinta minima.Ofertantului clasat pe primul loc are obligatiade a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in urma solicitarii autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii unei solicitari in scris
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostra de produs (lot) cate 1 buc din fiecare., 2.Autorizarea sanitar-veterinara a mijlocului de transport pentru produsulofertat-copie ?conform cu originalul??(valabila pentru anul in curs).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documantatia de atribuire este atasata prezentei invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer