Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie carne si produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 330662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIE
Numar invitatie: 330662/28.06.2012
Denumire contract: achizitie carne si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: 3155050, 3144972, Fax: 3155050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030077, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii- Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie carne si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de carne si produse lactate destinate prepararii hranei pacientilor internati.Valoarea estimata a contractului initial(31.12.2012)este de 272759.25 lei conf art. 36, alin. 1, lit.e) din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 03142300-1 - Produse alimentare de origine animala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 561.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2727 lei si se raporteaza la valoarea minima estimatace nu cuprinde suplimentari(adica pana la 31.12.2012). Constituirea garantiei se va face prin: scrisoare de garantie bancara, in sensul instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; sau prin depunere in numerar la caseria Institutului.Garantia de participare este valabila pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 2727 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 2- certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 3- declaratie privind neincadrarea in situatiile art 69^1din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular 4- declaratie privind eligibilitateaFormular 5-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181Formular 6- declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conforma cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor(emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireOfertantului clasat pe primul loc este obligat sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie de cel putin 545518.5 lei.Aceasta cifra medie de afaceri globala se raporteaza la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctaj n = (pret minim ofertat/pret n) x 75 puncte. Pretul cel mai mic ofertat va primi punctaj maxim.
termen de livrare
25
Descriere: Pentru termenul de livrare mai mic de 72 de ore se acorda punctaj dupa urmatoarea formula: Punctaj n = (termen de livrare minim ofertat/termen de livrare n) x 25 puncte.Ofertele cu termen de livrare mai mare de 72 de ore sunt neconforme.Termenul minim de livrare va primi punctaj maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer