Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Carne Vita


Detaliu pentru invitatia numarul 296328
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Cod de identificare fiscala: 4350505
Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani
Telefon: 0237625000/223 - 0237622257
Fax: 0237625191
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Carne Vita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie Carne Vita, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.05.2011 14:42
Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 57, 750 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în termen de valabilitate;
- Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010- Certificare ISO 9001 sau echivalent;
- Certificat de implementare a sistemului privind analiza si controlul factorilor de risc în domeniul alimentar pentru obiectul activitatii (HACCP) sau echivalent.
In SEAPGP este de 577, 5 lei.AC a aplicat proc.de CO intrucat val.est.a achizitiei/an este > decat 15000?, dar < decat 125000?, fiind exclusa aplicarea AD. Nu ne incadram in prev. art.27(5) OUG. 34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer