Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carti


Detaliu pentru invitatia numarul 332219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 332219/23.07.2012
Denumire contract: Achizitie carti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Economica a A.S.E., Serviciul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5204
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cladirea din str Caderea Bastiliei nr.2-4, sector 1, etaj 2 etaj 2, Sala 0219 - ? Robert Schuman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carti economice romanesti si straine
II.1.6) CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 705.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
29 lei pentru Lotul 1760 lei pentru Lotul 2886 leipentru Lotul 3137 leipentru Lotul 4Garantia de participare este cel mult2% din valoarea estimata afiecarui lot, conform art 43^1 OUG 34/2006;are o perioada de valabilitatede 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor, comunicat in invitatia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei sise va constitui in unul din urmatoarele moduri: a.1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a.2) prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.a.3)prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;b) I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in originalsau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?, o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie prin: un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, conform art90(1)din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;prin retineri succesive succesive din sumele datorate pentru facturi partialeintr-un cont deschis de contractant la Trezoreria Statului, conform art90(3)dinHG 925/2006, cu mod si complet ulterioare(respectiv legea 1045/2011);prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele11, 00?12, 30;Returnarea gar de buna exec se va efectua conform art. 92din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, in conform cu prev art. 16 din Legea nr. 346/2004,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindeligibilitatea-CompletareaFormularuluinr.2- Modele Formulare(se va prezentasi de tertul sustinator daca este cazul).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -CompletareaFormularuluinr. 3- Modele Formulare (se va prezentade tertul sustinatordaca este cazul-dovada neincadrariiin art. 181 literele a, c1si d).3. Certificat privind participareacu oferta independenta-CompletareaFormularuluinr.4- Modele Formulare4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-CompletareaFormularuluinr.5- Modele Formulare).5. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-CompletareaFormularuluinr.6- Modele Formulare (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicatein organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele: a) prof.univ.dr. Pavel NASTASE - Rector b) lect.univ dr. Robert SOVA ? Prorector c) Ec.drd. Loredana DAUS ? Director economicd)Consilier juridic Simona Plesea ? Sef serviciu Juridic si Contencios Administrative) Ec. Daniela DIMA ? Sef Serviciu Achizitii Publicef) Ing. Alice HERSCHER ? Sef birou Achizitii6. Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului1.1 Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii (carti)-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventeisau ca societatea se afla in incapacitate de plata1.2 Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata)Nota: 1. Autoritateacontractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, Cifra de afaceri: ofertantul va demonstra cavaloareacifrei de afaceri globale pe ultimul an, 2011 este egala sau mai mare decat: 72.000 leipentru LOT 2;84.000 lei pentru LOT 3;Nesolicitat pentru restul loturilor, Angajament de sustinere financiara, daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlivrari de produse similare in ultimii 3 ani, prin care sa se confirmelivrarea de produsesimilare de natura si complexitatea celorsolicitate, de valoare cel putin egala cu :34.000 Lei pentru lotul 239.000Lei pentru lotul 3Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte.Nesolicitat pentru restul loturilorDovada experientei similare va fi demonstrata prin unul din urmatoarele documente: 1. copii cu mentiunea ?conform cu originalul?dupadocumente/contracte/proces-verbal de receptie partiala/finala(sau doar dupa paginile relevante), emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar , ,2recomandare din partea beneficiarului in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: 1. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarealivrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic2. Pentru calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4.2379 lei, Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazulAngajamentul ferm va fi depus in original, Informatii privind subcontractarea / asocierea, daca este cazul1. Declaratie privind subcontractantii2. Acord de asociereNOTA: 1.Candidatii/ofertantii (sau grupul de operatori economici) care depun oferta individuala/comuna in cadrul aceleiasi proceduri trebuie sa nuse aflein situatiile prevazute de articolui 46 alin (1), lit a-b, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile aduse de legea 279/20112. Acordul de asociere se va solicita ofertantului castigator la incheierea contractului de achizitie publica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer