Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie carti cu profil economic


Detaliu pentru invitatia numarul 340306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 340306/03.12.2012
Denumire contract: Achizitie carti cu profil economic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, cam 5204, Romania, cod postal: 010374, telefon: +40 213191900, fax: +40 213191966, persoana de contact: Alice Herscher
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, Sala Robert Schumann
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie carti cu profil economic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Carti cu profil economic romanesti si straine
II.1.6) CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 641.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
128 lei pentru Lotul 1;687 lei pentru Lotul 2;524 leipentru Lotul 3;105leipentru Lotul 4;773lei pentru Lotul5;176 leipentru Lotul 6; 256 leipentru Lotul 7;169 lei pentru Lotul8;225 lei pentru Lotul9;65 leipentru Lotul10;88 lei pentru Lotul11;352lei pentru Lotul12;190 lei pentru Lotul 13;262 lei pentru Lotul 14;114 leipentru Lotul15;87 leipentru Lotul 16;97 lei pentru Lotul 17;760 lei pentruLotul 18Garantia de participare este cel mult2% din valoarea estimata afiecarui lot, conform art 43^1 OUG 34/2006;are o perioada de valabilitatede 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor, comunicat in invitatia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei sise va constitui conform art 86 (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Contul de garantii al autoritatii contractante, este: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti - cod fiscal 4433775I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in originalsau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? , o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei.Pentru garantiile de participare depuse in alta moneda, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 ziledatei limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA; se constituie prin: 1) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art 90 (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; 2)plata cu numerar la Casieria A.S.E b) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92din H.G. 925/2006 . I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, dar numai cu conditia de a prezentao declaratie ? tip, data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va avea o durata cu cel putin 10 zile mai amre fata de perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privindeligibilitatea-CompletareaFormularuluinr.2- Modele Formularea) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -CompletareaFormularuluinr. 3- Modele Formularea) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-CompletareaFormularuluinr.4- Modele Formulare.4. Certificat privind participareacu oferta independenta-CompletareaFormularuluinr.5- Modele Formulare5. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006-CompletareaFormularuluinr.6- Modele Formularea) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicatein organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele: a) prof.univ.dr. Pavel NASTASE - Rector b) lect.univ dr. Robert SOVA ? Prorector c) Ec.drd. Loredana DINULESCU ? Director economicd)Consilier juridic Madalina PARASCHIVe) Ec. Daniela DIMA ? Sef Serviciu Achizitii Publicef) Ing. Allice HERSCHER ? Sef birou Achizitiig) Bibl. Vladimir IOVANOV ? membru Comisie de evaluareh) Bibl. Mariana UNGUREANU ? membru Comisie de Evaluare6. Acord de asociere- CompletareaFormularului nr. 13 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.a).Candidatii/ofertantii (sau grupul de operatori economici) care depun oferta individuala/comuna in cadrul aceleiasi proceduri trebuie sa nuse aflein situatiile prevazute de articolui 46 alin (1), lit a si b, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile aduse de legea 279/2011b). Acordul de asociere se va solicita ofertantului castigator la incheierea contractului de achizitie publicaNota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 1.1 Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? (informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii (carti)-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventeisau ca societatea se afla in incapacitate de plata1.2 Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata). 2. 2. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: - numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
- cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans;Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz: a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesib.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga ?Fisa de parteneriat? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesic.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;NOTA: Se solicita ofertantilor confirmarea incadrarii in categoria I.M.M. deoarece Art. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004 ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: - beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare / a garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de furnizare.Nota: 1. Autoritateacontractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?, Cifra de afaceri: ofertantul va demonstra cavaloareacifrei de afaceri globale pe ultimul an, 2011 este egala sau mai mare decat: 97.000 leipentru LOT 471.000 lei pentru LOT 570.000 lei pentru LOT 18Nesolicitat pentru restul loturilor, Angajament de sustinere financiara, daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlivrari de produse similare in ultimii 3 ani, prin care sa se confirmelivrarea de produsesimilare, de valoare cel putin egala cu: 52.000Lei pentru LOT 4, 38 .000Lei pentru LOT 5, 38.000Lei pentru LOT 18 .Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte.Nesolicitat pentru restul loturilor. Dovada experientei similare va fi demonstrata prin unul din urmatoarele documente: 1.copii cu mentiunea ?conform cu originalul?dupadocumente/contracte/proces-verbal de receptie, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2. recomandare din partea beneficiarului in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor deproduse se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspa operatorului ec, Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul, Declaratie pe proprie raspundere, privind confirmarea indeplinirii criteriilorde calificare ? conform Art. 11 ? (4) din HG 925/2006, daca este cazulPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1 ? III.2.3 ? inclusiv, din prezenta Fisa de date a achizitiei, orice ofertant poate prezenta, initial, doar o Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care va confirma ca indeplineste criteriile de atribuire, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia trebuie sa fie insotita de o Anexa, in care ofertantul va mentionasuccint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ?inclusiv, daca au fost solicitate, valori, cantitati sau altele asemenea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer