Achizitie publica - Achizitie cartu?e de toner prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224
Detaliu pentru invitatia numarul 351271
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351271/29.07.2013
Denumire contract: Achizitie cartu?e de toner prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartu?e de toner prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse toner prin Programul Operational pentru Asistenta Tehnica 2007-2013 "Sprijin pentru dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene" C.F.1.4.061, cod SMIS 24224, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a constitui garantia pentru participare conform art. 86 si 87 din HG 925/2006, in valoare de: Lot 1=310 Lei, Lot 2=480 Lei, lot 3=1560, Lot 4=490, Lot 5=1850, Lot 6=170. Perioada de valabitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara: se poate utiliza Formular 1. Pentru garantia pentru participare prin virament: RO92TREZ7005005XXX000157-A.T.C.P.M.B. Ofertantul care solicita reducerea garantiei pentru participare cu 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitor la incadrarea in categoria IMM in original la deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie pentru participare constituita in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Neconstituirea garantiei pentru participare sau neprezentarea in original a dovezii de constituire duce la descalificarea ofertantului fara posibilitatea de completare ulterioara.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) sau de la art. 90 alin. (2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 3.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si / sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata in conformitate cu art. 186 si / sau art. 190 din O.U.G. nr. 34 / 2006, documentul va fi depus si de catre tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34 / 2006.Conf. art. 182 alin (2) si art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente si de a nu incheia un contract cu o firma care se incadreaza in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006.Cerinta nr. 3: Certificat atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va fi valabil la data limita de depunere ofertelor, conditiile de valabilitate fiind cele potrivit reglementarilor legale.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 4: Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale.Prezentare Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va fi valabil la data limita de depunere ofertelor, conditiile de valabilitate fiind cele potrivit reglementarilor legale.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului 9.Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: MITROI Monica - Secretar General Delegat, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MOISE Emilia - Director Economic, PASCARU Aurelia - Director Investitii, Achizitii Publice si Patrimoniu. Persoanele care aproba / semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire: Drago? NANI? - ?ef Serviciu Compartiment Contencios in cadrul Cur?ii de Conturi a Romaniei, Valentina HUBATI - Consilier Superior, Eugen DUMITRU - Consilier Superior, Mihaela SIMION - Consilier Superior, Felicia PRIOTEASA - Consilier Superior, Alexandra MOISA - Consilier Debutant, Ion DEBU - Consilier Superior, Paula Veronica STAMATE ? Consilier Superior, Cristina Andreea ANGHEL - Consilier Superior, Florina MARINESCU - Consilier Superior, urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, subcontractantul/ii nominalizat/i si tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.Cerinta nr. 6: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea Formularului 4.Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/ii legal/i al/i ofertantului asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul participarii cu oferta comuna, documentul se depune si semneaza de catre liderul asocierii.Nota: Toate documentele intocmite / emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societatile bancare, de asigurari sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise si ? implicit - folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.Nota: Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic.Informatiile cuprinse in document vor fi valabile / reale la data limita de depunere ofertelor.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Nota: La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a documentelor prezentate initial numai in copie conform cu originalul.Nota: Nu se vor folosi prescurtari.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare informatii generaleCompletarea si prezentarea Formularului 5, din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari, respectiv pentru perioada 2010 - 2012.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al B.N.R., astfel: An Curs Leu / Euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Documentul se depune in original., Cerinta nr. 2: Bilant contabil pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 (trei) ani financiari, respectiv 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente.Documentele se depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si stampila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Completarea si prezentarea Formularului 6.Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 (trei) ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va realiza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic, ce va fi probata cu documente justificative in cazul castigarii procedurii. Cerinta nr. 1 : Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.Prezentarea de documente, emise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate. Se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit si cu stampila.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Documentul va fi valabil la data limita de depunere ofertelor.Nota: Se solicita respectarea cerintei minime de catre ofertant si, dupa caz, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 09:12