Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cartuse de toner pentru imprimante, copiatoare, faxuri si multifunctionale


Detaliu pentru invitatia numarul 239373
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ
Cod de identificare fiscala: 4547109
Adresa: Str.TRAIAN Nr.27, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-401093
Fax: 0264-401033
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie cartuse detoner pentru imprimante, copiatoare, faxuri si multifunctionale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie cartuse detoner pentru imprimante, copiatoare, faxuri si multifunctionale
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.01.2010 12:08)
Data publicarii: 21.01.2010 15:41
Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: I.P.J. Cluj, din Cluj-Napoca, Str. Decebal, nr.26, ServiciulLogistic ? secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CLUJ, Serviciul Logistic, Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 26, Tel/Fax :0264/401093, 0264/401033
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 372, 341 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de statCertificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalAutorizatia de comercializare din partea producatorului sau a reprezentantului autorizatDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, formularul 3B înso?ita de minim doua recomandariInformatii privind subcontractantiiCertificate sau documente care sa ateste conformitatea produselor conform specificatiilor tehniceCertificat ISO 9001 sau echivalentCertificate ISO/IEC 19752 sau alte certificari echivalenteMaterial safety data sheetsau Fise tehnice de securitate
De pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro/ , pesite-ul autoritatii contractante http: //cj.politiaromana.ro/ sau de la sediul IPJ CLUJ, ServiciulLogistic-Compartimentul Marketing si Achizitii
Motive anulare:
Altele
Observatii: In cadrul invitatiei de participare configurata pe SEAP a fost selectat faptul ca acordul cadru se va incheia cu mai multi ofertanti, iar in documentatia de atribuire este bifata optiunea de incheiere a acordului cadru cu un singur operator economic. Deoarece nu exista posibilitatea tehnica de remediere a erorii aparuta in cadrul invitatiei de participare se anuleaza prezenta procedura, IPJ CLUJ urmand a initia o alta procedura de achizitie.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer