Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cartuse de cerneala imprimante si cartuse de toner


Detaliu pentru invitatia numarul 327498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 327498/22.05.2012
Denumire contract: Achizitie cartuse de cerneala imprimante si cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse de cerneala imprimante si cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse de cerneala imprimante si cartuse de toner conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 487, 019.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire se va face conform Hotararea de Guvern 925 din 2006 astfel : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC prezentata in original;sau OP in contul: RO44TREZ4065005XXX000431 deschis la TREZORERIA IASI;sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% pentru garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie(formularul nr 1).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG nr.34/2006 , contestatorului caruia i-a fost respinsa contestetia ca nefondata de catre CNSC.Garantia este 2% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot.Garantia de participare stabilita pe loturieste mentionata pe fiecare lot in parte in anexa B. Valoarea garantiei de participare pentru lot 1 este de 5000 lei, pentrul lotul 2 este de 2400 lei iar pentru lotul 3 este de 2000 lei.Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituie garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul 2 : Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
- Formularul 3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- Formularul 4 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- Formular 5 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 - - privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: inspector sef al ITPF IASI Dl. Comisar sef de politie Alexa Stefan, contabil sef Comisar sef de politie Zaharia Costel, ajunct pentru logistica ITPF IASI comisar sef Marcu Ioan; comisie de evaluare : Preutesei Ioan, Erascu Ioan, Rusu Craciun Silviu Andrei, Iliescu Doru, Sfabu Andrei, Coman Mircea, Capraru Catalin.. Certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- Certificat de cazier fiscal al firmei;
- Certificat de cazier judiciar al firmei; Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer