Achizitie publica - Achizitie cartuse de toner
Detaliu pentru invitatia numarul 331676
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331676/13.07.2012
Denumire contract: Achizitie cartuse de toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL TELEORMANCod fiscal: 4469078, Adresa: STR.INDEPENDENTEI NR.22, Alexandria, Telefon: 0247311323, Fax: 0247311323
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.INDEPENDENTEI NR.22, Alexandria, Romania, cod postal: 140041, telefon: +40 0247311323, fax: +40 0247311323, persoana de contact: MARIN DAMALAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alexandria Strada Independentei Nr.22 JudetulTeleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie, cod caen 8423)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de cartuse de toner la Tribunalul Teleorman
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1928lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata .Din certificatele fiscale va trebui sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006 Persoanele cu functie de decizie pivind organizarea, derularea, finalizarea procedurii: Cristiu Ninu Luminita -presedinte Tribunal Teleorman, Damalan Marin -manager economic, Izvoranu Virgil -consilier tehnic. 1. Certificat constatator (in original sau copie legalizata) eliberat de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciului care face obiectul procedurii de licitatie deschisa;2. Certificat de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal(copie legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifreie de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 192.800 RON, echivalent 43.521 EURO (1 EURO = 4, 43 la 14.05.2012), in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare).cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim96.400 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Mostre privind produsele care urmeaza a fi furnizate. Documente , emise de organisme acreditate, careconfirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele impuse de Comunitatea Europeana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP adresa www, e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 12:40