Achizitie publica - Achizitie cartuse de toner si kituri
Detaliu pentru invitatia numarul 330968
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330968/03.07.2012
Denumire contract: Achizitie cartuse de toner si kituri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice ConstantaCod fiscal: 4671815, Adresa: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Telefon: 0241/488010 ; 0241/488056, Fax: 0241/488011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Romania, cod postal: 900697, telefon: +40 241488010 / +40 241488056, fax: +40 241488011, persoana de contact: Jean Chirila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul I.G.Duca nr. 18, sediul DGFP Constanta, sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse de toner si kituri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie cartuse de toner confor cait de sarcini
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezentain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participareeste : RO71 TREZ 2315 005X XX00 0416 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4671815. Garantia se poate constitui si prindepunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Constanta de luni pana vineri intre orele 8, 00 ? 16, 00. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantieide participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare seva face conform prevederilor legale in baza solitarii transmise de operatorul economic. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. Art 278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului este de 10 % din valoarea contract fara tva sau 50 % solicitata in conf cu pv Legii 346/2004 ? IMM -uri. Constituire: prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cond art. 89-90 din HG 925/2006 care se prezinta in original si va fi valabila pe o per > cu 15 zile decat perioada de valab a contr. Executantul se obliga sa constituie g. b. ex a contract in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. DGFP Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie DGFP Constanta va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - formular 1- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? formular 2- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in carese depun ofertele-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare formular nr 3;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (formular 4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Hutuca Bogdan ? Director ExecutivMihailescu Emil ? Director adjunctComisia de evaluareSamoila Catalin ? presedinteBalu Mihai ? membruVeli Bilent- membruParausanu Adrian ? membruRada Elena ? membruParausanu Adrian ? membru rezervaZana Elena ? membru rezervaPuscasu Dan ? membru rezervaPetrescu Dorina ? membru rezervaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; Se vor avea in vedere prevederile Art. 9. alin. 1 din Ord. 509/2011 (cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Prezentarea informatiilor generale privind situatia economico ? financiara(Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani) Formularul 7Prezentarea bilantului contabil la 31.06.2011, vizat si inregistrat de organelecompetente sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilorsau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa ec-financiaraPentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 2 - Certificat de calitate si conformitate / Declaratie de conformitate, Mostre : Prezentarea de mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin. 1 lit. e) din OUG nr. 34/2006 in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de art. 176 lit. d) din din OUG nr. 34/2006Mostrele se depun la sediul autoritatii contractante (b-dul I.G.Duca 18 ? secretariat) pana la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi depuse mostre de cartuse de toner pentru fiecare tip de produs care face parte din oferta, Cerinta nr 1 ? formular nr. 10Lista principalelor livrari de produse similare effectuate in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii , Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru tipul de activitate ? conf. Anexei 3 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: - documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate;
- este permisa depunerea documentelor in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? datate, semnate, stampilate, dupa caz- documentele trebuie sa fie in limba romana sau in traducere legalizata, dupa caz, - nu se admit societati in curs de certificare, indiferent stadiul in care se afla procesul de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP pe adresa www e-licitatie.ro sau de la sediul DGFP Constanta b-dul I.G.Duca nr. 18 etaj 3, camera 35 tel 0241/488056
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 15:58