Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cartuse pentru imprimanta si copiatoare, accesorii birou


Detaliu pentru invitatia numarul 326748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 326748/15.05.2012
Denumire contract: Achizitie cartuse pentru imprimanta si copiatoare, accesorii birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 0213180724, fax: +40 0213180724, persoana de contact: Mirela Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectorat UMF - Biroul Aprovizionare - Bucuresti, str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse pentru imprimanta si copiatoare, accesorii birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse pentru imprimanta si copiatoare, accesorii birou
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 693, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare total :4800 lei., compusa din: : lot 1- 1600 lei, lot 2 ? 1200 lei, lot 3 ? 700 lei, lot 4 ? 800 lei; lot 5 ? 500 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la data depunerii ofertei, inclusiv.Contul UMF ?CarolDavila? in care se depune garantia de participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006;Ofertele care , la deschidere, nu sunt insotite de documentele deconstituire a garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse ca innaceptabilesireturnate nedeschise, la adresa specificata pe plicul interior.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintresituatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006;Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :6% din valoareafara TVA contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulRO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletarea Formularului nr.1- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si ompletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea formularului2.Documente de confirmare1 . Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea inuna sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document..Cerinta nr.3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea formularului4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completareasi prezentarea formularului nr. 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea formularului nr.11- Persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaprocedurii din cadrul UMF sunt: Rector Prof.Univ.Dr.Ioanel Sinescu, Director General Administrativ Dr.Ing.Dan Pahoni, Sef Serv.Ec.Lenuta Boboescu, Sef Birou Aprovizionare Ec.Plotog Angela. Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primulloc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer