Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 347707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 347707/30.05.2013
Denumire contract: Achizitie Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Calinoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1 Bucuresti-Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Cartuse si tonere pentru imprimante, faxuri si fotocopiatoare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 713.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.854 lei fara TVA.Garantia de part.se va constitui in conf.cu prevederile art.86, alin.1), 2)si3)din H.G nr.925/2006;Garantia de parti.poate fi constituita in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.Perioada de valab.a garantiei pentru parti.va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara a ofertelor sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza F.10 sau orice alt model agreat de catreinstitutia emitenta, cu conditiarespectarii prevedereilor art.86alin.(2)-(4)din HG.nr.925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trez.judetului Ilfov, cu confirmarea acestuiacel mai tarziupana ladata si ora limitade deschidere a ofertelorsi cu mentionarea obiectului contractului.Dovada constituirii garantiei de part/instrumentul de garantare se prezinta in original, in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici si se va depune la sediul A.C.pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de part.emisa inaltalimba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Cuantumul garantiei de part.trebuie sa fie=cu 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiileart.278^1 din O.U.Gnr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge, a.c.va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv 2.927, 13 lei fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane, se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 1 /Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 2Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, dupa caz, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 lit.a, c^1 si d.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celeiin care se depun ofertele;3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 134. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Formularul nr. 12Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marian PETRACHE - Presedinte-Consiliul Judetean Ilfov;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Sebastian Daniel GEANTA- Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Scriosteanu IONEL - Director Cabinet-Cabinet PresedinteLiviu GRADINARU ? Director General ? Directia Economica, Investitii si Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;Cristian Ovidiu Catalin Pistol - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Judetul Ilfov- Consiliul JudeteanBogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul JudeteanRadu MARIOARA- Sef Serviciu? Serviciul Administrare Drumuri Judetene si TransporturiConstantin CALINOIU- Director Executiv-Directia Investitii - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Irina SULIMAN?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie Publica Locala- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gabriela ALDEA - Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Horatiu MARIN - sef serviciu ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihaela NEDELCU - Sef Serviciu Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionica DRAGOTEANU - Sef Serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Niculae CONSTANTIN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan DORR - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionita Emil - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Neagu Victor- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Victor NEAGU - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;George PIHA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov.Toma CRISTIAN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov; Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1.Modalitate de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Persoane juridice straine2.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.ro)-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 292.713, 00leiSe vaprezenta: - Fisa de informatii generalePentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv: - pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei- pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, - pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, ,Continuare cerinta nr.1: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), aceasta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insotii angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intimpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Continuare cerinta nr.1-In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire conform prevederilot art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) siart. 69^1 din OUG 34/2006.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulativa aresurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta nr.2: Nota: In conformitate cu art. 190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, Continuare cerinta nr.2: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), Continuare cerinta nr.4: lit. c^1) si lit. d) si art. 69^1.
Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridic incheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., Cerinta nr.2: Informatii privind asociatiiOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.
Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., Continuare cerinta nr.2: Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate inultimii 3 ani. Cerinta nr.1: Sistemul de management al calitatii implementat, certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer