Achizitie publica - Achizitie cartuse toner
Detaliu pentru invitatia numarul 284601
Tribunalul Harghita
Cod de identificare fiscala: 4245542
Adresa: str. Gheorghe Doja nr. 6, Miercurea-Ciuc
Telefon: 0266-313236
Fax: 0266-313236
Denumire invitatie: Achizitie cartuse toner
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie cartuse toner
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 12:02
Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Szasz Endre nr.6 cam.110, Miercurea Ciuc Jud.Harghita
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Szasz Endre nr.6 cam.110, Miercurea Ciuc Jud.Harghita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Activitate judecatoreasca)
Valoare estimata: 42, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantuluiDecl.privind eligibilitatea formular ADecl.privind neîncadrarea în prevederile art.181 formular BCertif. de atestare fiscala: confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat DGFP2.Situatia ec.-financiaraBilanturile contabile aferente anilor 2009 si 2010-primul semestru, vizate si inregistrate3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)Certificat constatator emis de ORCCopie dupa Certificatul de înregistrare de la RC4.Capacitatea tehnicaPrincipalele livrari efectuate in ultimii 3 ani cu valori, perioade de livrare, beneficiari. Min.1 contract similar în ultimii 3 ani cu o valoare minima de 50.000 lei fara TVA cu recomandari din partea beneficiarilor pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus.Prezentarea documentelor descrise în caietul de sarcini.5.Informatii privind subcontractantiiSe interzice subcontractarea.
1.Descarcare documentatie de pe SEAP2.Garantia de participare este de 650 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile3.Este atasata Nota Justificativa ANRMAP