Achizitie publica - Achizitie cartuse toner
Detaliu pentru invitatia numarul 354769
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354769/16.10.2013
Denumire contract: Achizitie cartuse toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR, nr 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 4311870, fax: +40 3102179, persoana de contact: Constantin Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR, nr 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 8 buc. cartuse toner pentru imprimanta Hewlett Packard Laserjet 2400, cod Q6511X sau echivalent.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 120 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Modalitatea de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2), (3) si (6) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; Pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta : data la care se va face echivalenta leu/valuta: data publicarii invitatiei de participare; curs bancar: BNR. Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) si (2) din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 10:54