Achizitie publica - ACHIZITIE CARTUSE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 339043
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339043/08.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CARTUSE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul Judetean TimisCod fiscal: 2487620, Adresa: Str. Alexandru Donici nr. 8, Timisoara, Telefon: 0256/200890, Fax: 0256/200890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. P-ta Tepes Voda nr.2A Timisoara, Romania, cod postal: 300055, telefon: +40 256498054, fax: +40 256200973, persoana de contact: Radu Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. P-ta Tepes Voda nr.2A Timisoara, Romania, cod postal: 300055Cladirea Tribunalului Timis, Departament Contabilitate, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CARTUSE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CARTUSE TONER PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE DIN DOTAREA TRIBUNALULUI TIMIS SI A JUDECATORIILOR DIN TERITORIU
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1400 LEI, valabilitatea garantiei este egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ordonator credite-Ioja Alexandrina-Vicepresedinte; Membri comisiei de achizitii: Presedinte-Stoica Radu-Manager economic, Membru-Balcu Corina-Vicepresedinte, Secretar-Buidoso Ildiko-consilier economic.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180-181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de produse care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benficiari, Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarInformatii privind subcontractantii Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 11:36