Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cartuse tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 346089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL NEAMT
Numar invitatie: 346089/30.04.2013
Denumire contract: Achizitie cartuse tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL NEAMTCod fiscal: 4145454, Adresa: Strada Republicii nr.2, Piatra-Neamt, Telefon: 0233213827, Fax: 0233232363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Republicii nr.2, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610005, telefon: +40 0233213827, fax: +40 0233213827, persoana de contact: Catalina Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Tribunalului Neamt, Bdul Republicii nr. 2Camera de Consiliu etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse tonere pentru imprimanta Epson AL-M2400 DN.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 300 - 18, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 372 lei. Data la care se face se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate agarantiei va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei 90 zile incepand cu term limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG 925/2006 .Garantia se va constitui fie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (se va folosi ca model Formularul nr. 3) in favoarea Tribunalului Neamt , fie prin ordin de plata in contul nr. RO91TREZ4915005XXX000135 deschis pe seama Tribunalului Neamt la Trezoreria Municipiului , cod fiscal 4145454, fie numerar la casieria unitatii. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, c) in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea va retine din garantia de participare a ofertantului contestator.Ofertantii IMM beneficiaza de 50% din cuantumul garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului-Declaratie privind eligibilitatea completata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formular nr. 4 din Sectiunea FormulareIn situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Completare si prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 5 din Sectiunea Formulare- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de naturacelor prevazute in formularul 5-Completare si prezentare Formular nr. 6-din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta.-Completare si prezentare Formular nr.7 din Sectiunea Formulare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1din OUG nr. 34 / 2006Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Elena ?Laura Filioreanu, Presedinte TribunalSilvia Aciobanitei, Vicepresedinte TribunalCornelia Dumitrachi , Manager EconomicCraciun Catalina- responsabil achizitii, Creanga Laura-Elena- consilier, Cozma Florentina- Consilier, Segarceanu Virginia-specialist IT, Nasoi Lucian-specialist IT, Mocanu Angela, Lupu Elena, Stoian Anitoaiei Viorel-expert.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 10In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePrezentare Certificat constatator (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formulare.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original /copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostre cartus pentru imprimanta Epson AL-M 2400 DNMostrele se vor preda pe baza de proces verbal intocmit de ofertant sau aviz de expeditie cu mentiunea mostre si vor fi predate la camera 6 a Tribunalului Neamt. Dupa incheierea proceduriide achizitie , ofertantii vor putea ridica mostrele de la sediul Tribunalului sau le vor fi timise prin curier pe cheltuiala ofertantului. Caracteristicile reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului. Mostra ofertei castigatoare va constitui baza pentru efectuarea receptiei produselor ce vor face obiectul contractului.In timpul evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a inspecta si testaprodusele depuse ca mostra.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer