Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cartuse/tonere pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea DRDP Central, SDN 1-5, ACI 1-3


Detaliu pentru invitatia numarul 329599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 329599/15.06.2012
Denumire contract: Achizitie cartuse/tonere pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea DRDP Central, SDN 1-5, ACI 1-3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cartuse/tonere pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea DRDP Central, SDN 1-5, ACI 1-3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cartuse/tonere pentru imprimantele si copiatoarele din dotarea DRDP Central, SDN 1-5, ACI 1-3
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 1.800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare;* prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 900 lei, calculata cf. prevederilor art. 2781 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC;* prin depunere numerar la casieria DRDP Craiova, str. Calea Severinului nr. 17Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50%. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederileLegii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/societate de asigurari, care devine anexa la contract. Scrisoarea de garantie de buna executie se prezinta in original, conform Formularului nr. 26 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, - fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Formularul nr.3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoanejuridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Cap IV. Formulare - din Documentatia deAtribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 , (evitarea confictului de interese).Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Director Regional ? ing. Radu Mihai, Director Economic ? ec.Ilie Doina, Sef Serviciu IT ? ing. Popescu Bogdan, Sef Departament Juridic ? C. J. Fetea George, Sef Serviciu Achizitii Publice ? ec. Nedelcu Delia, Sef Compartiment CFP ? ec. Dragavei Costel. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa prezinte formularul ? Informatii generale?, fara a se solicita un prag minim al cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) a efectuat livrari de produse similare cu obiectul prezentei proceduri prin prezentarea a cel putin un contract.Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 90.000 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin insumarea a maxim trei contracte similare. Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer