Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cazan apa calda, electropompe inox


Detaliu pentru invitatia numarul 311273
Autoritate contractanta
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie cazan apa calda, electropompe inox
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea de produse: -Cazan apa calda - 1 buc.-Electropompa inox Q25- 1 buc.-Electropompa inox Q100- 1 buc.-Electropompa inox Q30 - 4 buc.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.08.2011 13:11
Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt, biroul CDC.
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02275, str. Florilor, nr. 63, loc. Baltatesti, jud. Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 118, 708 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a candidatului: declaratie privind situatia personala a op.ec.; certificat participare la licitatie cu of.independenta; certificat atestare fiscala; certificat plata impozite si taxe locale; Fisa informatii generale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator emis de ORC;certificat înregistrare.3.Situatia economico-financiara: bilanturi si declaratia cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani.4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: autorizatii ISCIR pt.montare, punere in functiune, realizare proiect amplasare;fisa informatii personal de specialitate; documente ce atesta competenta personalului pt.a efectua activitatile specifice; copie 1 sau mai multe contracte; documente constatatoare(recomandari) pt.contract.5.Standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001:2001;certificat ISO 14001:2005;certificat OHSAS 18001:2004, sau echivalente.
Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.Garantia de participare este specificata pentru fiecare lot in parte.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer