Achizitie publica - Achizitie Cazan Incalzire
Detaliu pentru invitatia numarul 318916
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Cod de identificare fiscala: 4350505
Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani
Telefon: 0237625000/223 - 0237622257
Fax: 0237625191
Denumire invitatie: Achizitie Cazan Incalzire
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie Cazan Incalzire, conform caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.12.2011 10:45)
Data publicarii: 22.12.2011 13:37
Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 213, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art 691- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în termen de valabilitate;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010?Fisa de informatii generale;?Autorizatie ISCIR si service, conform PCT 9-2010;?Certificat SRAC;?Certificare ISO 9001sau echivalent;?Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani;
In Seap.Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 4260 lei.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Intrucat s-a constatat faptul ca au fost solicitate anumite criterii de calificare care nu aveau relevanta in raport cu natura contractului precum si faptul ca in caietul de sarcini exista omisiuni majore privind unele date tehnice, autoritatea contractanta a decis anularea procedurii, in temeiul art.209 alin 1 lit.c teza intai coroborat cu art 15 alin 3 si 4 din HG 1660/2006.