Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie centrala termica


Detaliu pentru invitatia numarul 342150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Caminul Pentru Persoane Varstnice al Municipiului Bucuresti Nicolae Cajal
Numar invitatie: 342150/29.01.2013
Denumire contract: achizitie centrala termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul Pentru Persoane Varstnice al Municipiului Bucuresti Nicolae CajalCod fiscal: 28831450, Adresa: Str. Maximilian Popper, nr. 17, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213343066, Fax: +40 213348656
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Maximilian Popper, nr. 17, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030861, telefon: +40 213275750, fax: +40 213275752, persoana de contact: Cerasela Bechir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Maximilian Popper, nr. 17, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030861 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie centrala termica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare si montare centrala termica la imobilul situat in Bucuresti, sector 3, str Maximilian Popper, nr 17
II.1.6) CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO 07TREZ7035010XXX014055deschis la Trezoreria sector 3, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 6.080 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit. c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi de 3.040 lei. d)Pentru garantia de participare depusa in Euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale in conform prevederilor art.90 alin(3) din cadrul aceleiasi hotarari, tinand cont si de prevederile HG nr.1045/2011(in cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica/institutie publica/op.economic cu cappital integral de stat sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante) Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr.14)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - conducerea: Bechir Cerasela - director; Rada Rodica - contabil sef; Oprea Adrian - inspector de specialitate; Expert achizitii publice - Calance George Ionut; Specialist instalatii termice - Olteanu Gabriel; Jurist - cab de av Iordache Florentina Maria Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul constatator emis de ONRC va cuprinde informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. PersonalOfertantul va trebui sa dispuna de urmatorul personal: 2.1. responsabil supraveghere lucrari instalatii sub presiune clasice; 2.2. responsabil verificare in utilizare aparate de incalzit; 2.3. responsabil avizare DT de instalare, de automatizare la instalatii sub presiune; 2.4. personal autorizat de specialitate pentru instalare, montare, punere in functiune, reparare si intretinere pentru cazane apa calda si cazane abur de joasa presiune; 2.5. personal autorizat pentru lucrari de instalatii electrice ANRE., 3. dotari/utilajeOfertantul va trebui sa dispuna de urmatoarele dotari/utilaje: aparat sudura oxiacetilena; masina de carotat; masina de filetat; aparat electric de mufat; aparat de sudura; pompa de testare presiune; ciocan demolator; autofiletanta; polizor unghiular; aparat electrofuziune; aparat sudura cap la cap; autoutilitara., 1. Experienta similara.Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a principalelor livrari in ultrimii 3 ani. De asemenea se va completa formularul F 18 din fisierul formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si , din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Certificat ISO 9001/sau echivalent care sa ateste existenta sistemului de management de calitate in: ?Lucrari de instalatii tehnico ?sanitare (Montare, instalare, punere in functiune, service si reparatie? cat si ?Proiectare, executie si servicii instalatii termice, electrice, sanitare, alimentari cu apa si canalizare, climatizare si de ventilatie. Activitati de testari si analize tehnice? valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer