Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie centrifugi, containere, lampi uv sisistem de electroforeza


Detaliu pentru invitatia numarul 344857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Numar invitatie: 344857/05.04.2013
Denumire contract: achizitie centrifugi, containere, lampi uv sisistem de electroforeza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: +40 0721580169, Fax: +40 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 1900, telefon: +40 0721580169, fax: +40 0256277174, persoana de contact: Ionel Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: USAMVB Timisoara Calea Aradului 119
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie centrifugi, containere, lampi uv sisistem de electroforeza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie centrifugi, containere, lampi uv sisistem de electroforeza livrare, montaj punere in functiune si instruire personal.
II.1.6) CPV: 42931100-2 - Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 825.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: lot.1:4904lei; lot 2:1151 lei, lot3:111lei, lot 4:2189 lei .Garantia se poate constitui si in Euro, echivalenta in lei urmind a se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 2 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul USAMVB RO32TREZ6215005XXX008754 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art.278(1)din OUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat. Sumele se vor retine functie de valoarea estimata a fiecarui lot in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art. 69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura?Formularul 12C, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilat. Ofertantul va completa si formularul 12G privind subcontractantii.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006(nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire). Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP- se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independanta?.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioare depunerii ofertelor. Tertul sustinator depune si declaratie eligibilitate si declaratie art.181pct.a, c-ind1, d din OUG34/2006.Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector-Paul PirsanProrector-Trasca TeodorProrector ? Darabus Gh.Prorector ? Iordanescu OlimpiaDirector Gen. Admin. ? Dragomir LucianDecan Fac. Agricultura- Popescu CosminDecan Fac. Zootehnie ? Pacal NicolaeDecan Fac. Medicina Veterinara ? Herman ViorelDecan Fac. Horticultura si silvicultura ? Dobrei AlinDecan Fac. TPA ? Rivis AdrianDecan Fac. Management Agricol - Gosa VasileStudent Membru Consiliu Administratie ? Costea BogdanSef Serviciu Tehnic ?Achizitii publice ? Olaru GabrielDirector Economic-Parva VictoriaConsilier Juridic-Radulov SorinManager proiect- Cernescu HoriaAsistent manager ? Hutu IoanResponsabil achizitii proiect ? Tulcan CameliaResponsabil juridic si cu comunicarea - Mircu Calin Persoane juridice/fizice romane: Certificat consatator ORC care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice fundatii sau asociatii Hotarire judecatoreasca de infiintare a entitatii juridice din care sa rezulte ca obiectul de activitate a respectivei organizatii este in similar cu obiectul contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare lotului relevante din ultimii 3 ani continand: valori leu/euro, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, sursa de finantare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a livrarilor efectuate in cadrul contractului respectiv. Calculul celor trei ani se va aface avind ca reper data limita de depunere a ofertelor. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cursul mediu anual BNR leu/euro pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099; 2011:1 Euro = 4, 2379, pentru 2012 este de 1 euro=4, 4560. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Indeplinire: Declaratie privind lista principalelor furnizari similare in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampila, Se solicita livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz) sa se realizeze de catre furnizor, precum si instruirea de catre acesta a minimum 2 persoane ale beneficiarului pentru fiecare echipament in parte/lot. Indeplinire: Se va prezenta o lista cu privire la personalul specializat necesar pentru livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea pentru fiecare echipament. Se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, sau declaratia de disponibilitate cu CV sau orice alte documente care sa certifice competentele personalului specific activitatii de livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea personalului in deservirea echipamentelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer