Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie CHIFLA 125 G


Detaliu pentru invitatia numarul 351710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Numar invitatie: 351710/01.08.2013
Denumire contract: Achizitie CHIFLA 125 G
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna SAPOCA, Buzau, Romania, cod postal: 127540, telefon: +40 0238528145/6/7, fax: +40 0238528474, persoana de contact: MARIA RAPITEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: com SAPOCA, jud. BUZAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie CHIFLA 125 G
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie CHIFLE 125 grame.Se opteaza pentru suplimentare conf. art.6, alin. 3 din HG 925/2006.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 138.000 lei pana la data de 31.12.2013, iar valoarea totala ce cuprinde eventuala suplimentare este de 210.000 lei.Optiuni: Suplimentare conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 15811200-8 - Chifle (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 000 - 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1380 lei.Se poate constitui conf. prevederilor art.86, alin.(1) din HG 925/2006 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Deasemenea se poate depune la casieria unitatii sau cu OP in contul RO74TREZ1665005XXX000318 Trezoreria Buzau.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la data limita stabilita ptr.depunerea ofertei).Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata conform prevederilor art.278indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de costituire se poate face conf. art.90, alin 1-3 din HG 925/2006, modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate )formularul nr.1;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata formularul nr.2;? Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;? Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;? Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.formularul nr.10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, privind conflictul de interese.Persoanele responsabile: ec. Popescu Dumitru - manager, ec.Vlad Laurentiu - director financiar, ec.Rapiteanu Maria - sef birou achizitii publice, jr.Neagu Liliana - cons. juridic. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate la solicitarea AC documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.- Autorizatie sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala, emisa de D.S.V.S.A ( fara regim termic, in conditii de transport preambalat/ambalat, vrac, conform ORDINULUI nr.57/2010 al AUTORITATII NATIONALE SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 3)? cifra de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare; ? Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa fie cel putin egala cu 276.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare; ? Experienta similara - Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse de cel putin 138.000 lei, se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.? Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare a normelor de igiena referitoare la produsele alim. (formularul 7); ? Declaratie cu privire la dotarea cu mijloace de transport autorizate pentru transport alimente.Se va preciza detinerea acestora - dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispoz. Se va completa o lista cu principalele livrari. Standarde relevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer