Achizitie publica - ACHIZITIE CHIFLE
Detaliu pentru invitatia numarul 327547
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327547/23.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE CHIFLE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna SAPOCA, Buzau, Romania, cod postal: 127540, telefon: +40 0238528145/6/7, fax: +40 0238528474, persoana de contact: MARIA RAPITEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante : com. SAPOCA, jud.BUZAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CHIFLE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie CHIFLE 125 grame.Se opteaza pentru suplimentare conform art.6, alin.(3)din HG NR.925/2006. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 147.822 lei pna la 31.12.2012 iar valoarea totale ce cuprinde eventuala suplimentare este de 222.000 lei
II.1.6) CPV: 15811200-8 - Chifle (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata a contractului: 1478 lei.Se poate depune la casieria unitatii, se poate depune cu OP in contul RO74TREZ1665005XXX000318, TREZORERIA BZ, astfel la data si ora deschiderii ofertei suma sa fie in contul AC , instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suna calculata conf. prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA .Se constituie printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile legii , conf. art. 90 alin.(1)din HG 925/2006, modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate ) formularul 1;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata - formularul 2;Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente labugetele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.formularul 10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata privind conflictul de interese.Persoane responsabile: ec.Popescu Dumitru - manager, ec. Vlad Laurentiu - director financiar, ec.Rapiteanu Maria - sef birou achizitii publice, jr. Neagu Liliana - consilier juridic.formularul 11 ? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate la solicitarea AC documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.? Autorizatie sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala, emisa de D.S.V.S.A ( fara regim termic, in conditii de transport preambalat/ambalat, vrac) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Fisa de informatii generale (formularul 3)? cifra de afaceri pe ultimii 3 ani . In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;? Solicitarea referitoare la valoareacifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa nu fie mai mare decat valoarea estimata a contractului , multiplicata cu 2- 295644 lei ;?Bilantul contabil pe ultimii 3 ani.vizate de organele abilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, benef., indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati; In cazul in care op. economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa docum. solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;? Experienta similara (formularul 4)- prezentareacel putin a unui document/contract/p v de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea produselor in valoare de cel putin egala cu valoarea estim. a contractului ce urmeaza a fi atribuit;? Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare a normelor de igiena referitoare la produsele alim. (formularul 7);? Declaratie cu privire la dotarea cu mijloace de transport autorizate pentru transport alimente.Se va preciza detinerea acestora - dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispoz. ? Standarderelevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:08