Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR ASFALT - 1 BUC.


Detaliu pentru invitatia numarul 346887
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 346887/17.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR ASFALT - 1 BUC.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905.200, telefon: +40 241238030, fax: +40 241239578, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR ASFALT - 1 BUC.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR ASFALT - 1 BUC.
II.1.6) CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - de 60 zile de la data limita de primire a ofertei.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, IN ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.b) ordin de plata, cont RO 82 TREZ 2325006XXX002240 deschis la Trezoreria Medgidia, cod fiscal 4304568, cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.c)plata in numerar la casieria institutiei, de luni pana vineri, program 08-16.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitate, atrage descalificarea ofertantuluiOferta va fi insotita de dovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta (nu se introduce in plic).Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.200 lei ofertantului care se incadreaza sub incidenta art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Data de echivalenta leu/valuta va fi cu 3 zile inainte de data limia de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 actualizata, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publicaCerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006 ( Completare formular nr.3) ? Cerinta obligatorieCerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Completare formular nr. 4) - Cerinta obligatorie- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal);
- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finatelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana . In cazul unei asocieri, fiecare aociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA, cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidate, vor fi exclusi din procedura de achizitii.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular nr.5)Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular nr.6)Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular nr.7 ).Ofertantul care are membri in cadrul consiliului de administratie// conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al 4-lea inclusive, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoanele ce detin functii de conducere, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contracatante, cele nominalizate, respective: - Gheorghe Hansa ? Primar; Suliman Ecrem ? viceprimar; Iorgulescu Rodica ? Secretar oras ; Raluca Egorov ? sef serviciu buget-contabilitate; Aledin Menat ? arhitect sef; Carmen Pricop ? inspector achizitii; Rodica Cojocaru ? inspector achizitii; Catalin Florea ? inspector achizitii; Bruchental Iulia-Antonia - consilier; Dan Liviu - consilier; Draghici Cristian - consilier; Hofnar Stefan Robert - consilier, Hristea Florian-consilier; Marcu Carmen - consilier; Mircea Mariana - consilier; Nicola Marilena Laura - consilier, Nicolau Robert - consilier; Patu Danut - consilier; Plesa Stefan - consilier; Popa Cristian ? consilier; Raducanu Gabriela - consilier; Sava Marian - consilier; Toth Alexandru - consilier; Tudor Romeo - consilierIncadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din OUG nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Acest document se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Bilant contabil aferent anului 2011, vizat si inregistrat la organismele competente, Cerinta nr. 1Informatii privind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani. Operatorii economici trebuie sa prezinte: - cel putin 1 contract de furnizare care sa confirme livrarea de produse similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In conformitate cu art.188 alin.(1)din OUG 34/2006, livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator/recomandare/proce verbal de receptie) emie sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer