Achizitie publica - ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR SI INCARCATOR FRONTAL NOI
Detaliu pentru invitatia numarul 348451
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348451/13.06.2013
Denumire contract: ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR SI INCARCATOR FRONTAL NOI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IANCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 5209882, Adresa: COM. IANCA, JUD. OLT, Ianca, Telefon: 0249537005, Fax: 0249537005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. IANCA, JUD. OLT, Ianca, Romania, cod postal: 237215, telefon: +40 249537005, fax: +40 249537005, persoana de contact: COMUNA IANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI IANCA, LOC. IANCA, STR UNIRII, NR 2, JUD OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE CILINDRU COMPACTOR SI INCARCATOR FRONTAL NOI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 bucata cilindru compactor nouAchizitie 1 bucata incarcator frontal nou
II.1.6) CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 426 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare :3000 LEI .Anexa 111. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari IN ORIGINAL.2. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.-Ofertantii ce se inscriu in categ IMM, beneficiaza de o reducere de 50% din contravaloarea garantiei de participare- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69^1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 actualizata va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica1. Declaratie de eligibilitate , conform art. 180 din OUG 34/2006 - completare Anexa 1 -2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- Completare Anexa 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 45.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Anexa 56. Persoanele cu functie de decizie - Roamba Aurel-secretar, Pascu Mirel ? primar, Domozina Liviu- Silvestru ? viceprimar, Neagu Maria ? contabil, Smarandache Daniel ? analist-programator, Popa Iulian ?consilier, Gune Gheorghe ? consilier, Tocea Vasile ? consiler, Putica Gheorghe-consilier, Preda Nicu ? consilier, Stancu Gheorghe ? consilier, Draghiciu-Toc Marilena- consilier, Spiridon Nicusor- consilier, Gilca Marcel ? consilier, Predoi Eduard-Sorin ? consilier, Neagu Ionel ? consilier, Tocea Daniel ?conslier.7.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), , in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), si sa fie insotite de traducere legalizata sau cu insemnul ?conform cu originalul? 1 Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului( in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu origialul)din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2 Persoane juridicestraine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie+traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011vizat si inregistrat de organele competente., Informatii privind cifra de afaceriSe solicita cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 08:56