Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie cilindru compresor rutier


Detaliu pentru invitatia numarul 349761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DAENI (PRIMARIA DAENI)
Numar invitatie: 349761/02.07.2013
Denumire contract: Achizitie cilindru compresor rutier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DAENI (PRIMARIA DAENI)Cod fiscal: 4794087, Adresa: COM. DAENI , JUD. TULCEA, Daeni, Telefon: 0240577789, 0240577603, Fax: 0240577789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. DAENI , JUD. TULCEA, strada Principala, nr. 42., Daeni, Romania, cod postal: 827065, telefon: +40 240577603, fax: +40 240577789, persoana de contact: DUMITRU SIRBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Daeni, jud. Tulcea, str. Principala, nr. 42, cod postal 827065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie cilindru compresor rutier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cilindru compresor rutier
II.1.6) CPV: 43312400-7 - Cilindri compresori rutieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2500 lei, sau echivalentul in alta valuta.Echivalentul leu/valuta: la cursul de referinta B.N.R. valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia de pareticipare trebuie sa fie irevocabila.Se constituie conform art.86 - 88 din HG 925/2006. Cont bancar: RO46TREZ6425006XXX000457 - Trezoreria MacinIn cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004 garantia de participare se reduce cu 50% din cuantumul din documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.declaratie pe propia raspundere in temeiul art.180 din OUG nr.34/2006 completata in conformitate cu Formular 1.2.declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formular 2.3.Declaratieprivind calitatea de participant la procedura - declaratie pe propria rasspundere in conformitate cu Formular 3.4. Declartie pe propria raspundere in temeiul art. 69, indice 1 din OUG 34/2006.(privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 din OUG 34/2006 persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este primarul Comunei Daeni Gherghisan Marian, Bordei Verde Veronica - viceprimar, Matei Ionel - secrretar, Sirbu Dumitru - referent, Marincea Aneta - contabil, Popa Florin - consilier, Bira Petrica- consilier, Preda Marian - consilier, Minciu Aurel - consilier, Rusu Ion - consilier, Chirciu Costel - consilier, Stancu Ion - consilier, Stamate Vasile - consilier, Apostolatos Marian - Consilier, Ionascu Ion - consilier si art. 90 si 93 din Legea 161/2003. completata in conformitate cu Formular 5; incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, si 69 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din L.161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.5.Certificat privind indeplinirea obliga'iilor exigibile la plata impozitelor si taxwlor catre bugetul local 9Original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul semnata si stampilata6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetelle componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul semnata si stampilata)7.Certificatele mentionate la punctele 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct 5 si 6 ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere autentificata data in fata unui notar, a unei autioritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autiorizata in limba romana.Imcadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 4) certificat constator emis de ORC de pe langa casmera de comert si industrie teritoriala. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistarare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic va prezenta informatii generale: bilantul contabil din ultimii trei ani vizat si inregistrat de organele competente ., Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand /valori perioade de livrare, beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt autoritati contrac. sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care benef. este un client privat si din motive obiective oper. ec. nu are posibilitatte obtinerii unei certificari/confirmari din partea avestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operat. ec., care trebuie insotita de recomandarea din parteabeneficiarului/clientului respectiv. Se accepta si prezentarea documentelor constatatoare emise in conformitate cu art.97 indice 1 din HG 925/2006. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardelor.SREN ISO 9001< 2008 sau echivalent pe domeniu/domeniile care face/fac obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer