Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Cilindru vibrocompactor cu tamburi lis, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 348396
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. CITADIN S.A.
Numar invitatie: 348396/12.06.2013
Denumire contract: Achizitie Cilindru vibrocompactor cu tamburi lis, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. CITADIN S.A.Cod fiscal: 15946407, Adresa: Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Iasi, Telefon: +40 0232240884, Fax: +40 0232240884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Iasi, Romania, cod postal: 700310, telefon: +40 0232240884, fax: +40 0232240884, persoana de contact: Catalin Iorga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd.Tudor Vladimirescu 32C, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Cilindru vibrocompactor cu tamburi lis, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Cilindru vibrocompactor cu tamburi lis, conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 43312400-7 - Cilindri compresori rutieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2.760, 00 Ron.Conf. Art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum de atribuire.Valabilitatea garantiei pentru participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se va constitui, conf.Art.86 din HG nr.925/2006 in Cont RO13BRDE240SA24175452400 deschis la BRD Iasi astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (formular 13);b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;c) Pentru I.M.M.-uri garantia de participare va fi redusa cu 50 % si va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM.Ofertantul pierde garantia de participare, conform art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de Achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si acesta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut, conform Art.2781 lit.a) din OUG 34/2006 este de: 1.380, 00 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 14), sau societate de asigurari, in favoarea SC CITADIN SA, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului competent un cont de dispozitie distinct la dispozitia autoritatii contractante ( HG 1045/2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5 % din valoarea totala a contractului prevede acestuia ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara.Pentru achizitie Cilindru vibrocompactor cu tamburi lis, Garantia de buna executie se va constitui in cuantum, de 10% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu dispozitiile Art.90 din HG nr.925/2006 modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 2 Cerinta obligatorie.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (actualizat prin Legea 278/2011) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? prezentare formular 3. Cerinta obligatorie ;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).In cazul in care in tara de origine sau in care ofertantul este rezident nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta doar , ,Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181? sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular 4. Cerinta obigatorie;Cerinta nr.4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - prezentare formular 5. Cerinta obigatorie;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie - Prezentare formular 6. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: III Marius Ionescu ? Director GeneralIV Barzu Kristian ? Director TehnicV Maria Gheorghiu ? Director EconomicVI Popa Cristina ? Sef Serv. ContabilitateVII Iorga Catalin ? Sef Serv. AchizitiiVIII Tabarcea Gabriela ? Sef Serv. JuridicIn cazul in care in tara de origine sau in care ofertantul este rezident nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta doar , ,Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691? sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi egale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art.9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, in conformitate cu cerintele mentionate. Cerinta nr.1: Certificat constatator, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana;
-In conformitate cu prevederile art.5 din Ordinul ANRMAP nr.509 din 14 septembrie 2011, conform articolului de lege se va accepta depunerea documentelor din formele - original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani . Valorile vor fi exprimate in lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Detalii: http: //legeaz.net/oug-34-2006/art-188-atribuirea-contractului-de-achizitie-publicaNOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificareasistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-ENISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificareacreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sferaprodusului ofertat sau a produselor similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Costul total al reviziilor
20
Descriere: componenta tehnica
Termen de livrare
5
Descriere: Termen de livrare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer