Achizitie publica - Achizitie ciment IIA-LL 42,5R
Detaliu pentru invitatia numarul 352919
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352919/22.08.2013
Denumire contract: Achizitie ciment IIA-LL 42, 5R
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA JUDETEANA DRUMURI SI PODURICod fiscal: RO 7796899, Adresa: Rm. Valvea, strada Gib Mihaescu, nr. 28 Jud. Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250733786, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rm. Valvea, strada Gib Mihaescu, nr. 28 Jud. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 026458, telefon: +40 250733786, fax: +40 250737233, persoana de contact: Daniela Ungureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rm. Valvea, strada Gib Mihaescu, nr. 28 Jud. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 026458, telefon: +40 250733786, fax: +40 250737233, persoana de contact: Daniela Ungureanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ciment IIA-LL 42, 5R
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrare ciment IIA-LL42, 5R conform documentatie de atribuire.Cimentul va fi livrat vrac, numai cu transportul furnizorului, in autocimentruc. Livrarea seface la comanda scrisa a beneficiarului in maxim 24 ore.Fiecare transport va fi insotit de: aviz de expeditie , nota de greutate (bon decantar), declaratii de conformitate cu marcajul CE.
II.1.6) CPV: 44111200-3 - Ciment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de50% din cuantumul precizat.Data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare conform cursului BNR din acea data.Perioada de valabilitate agarantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus. Contul in care se poate depune garantia de participare esteRO56BTRL03901202G08631XX, deschis la Transilvania Ramnicu Valcea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrageoferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica inperioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. a dinOUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de 3500 lei. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta inafara coletului de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Prezentare declaratie privind eligibilitatea , formularul 12ANota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire acontractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiunede servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;formularul 12Bb) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor aprezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitatecertificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 12 CNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuiesa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Cerinta minima: Prezentarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 20.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. Inacest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta inconcordanta cu regulile de concurenta.Cerinta minima: Prezentare certificat de participare cu oferta independenta, formularul 21.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Valimareanu Nicolaie, Stancu Dumitru, Radu Silviu, Stefanescu Georgiana, Comsa Traian, Marin Stefan, Ciubotariu Elena, Ungureanu Daniela si Tarbujaru Damian III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/ fizice romane: Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat inainte de data depunerii ofertei, informatiiledin acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilite prntu depunerea ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniulobiectului contractului.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Cerinte minime pentru persoane juridice/ fizice straine: Prezentare Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrareca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de RezidentaFiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale se realizeaza prinprezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? insotita de certificate/documente de la oautoritate/clientul beneficiar de unde sa rezulte livrarile efectuate -Formularul 12F (original) Pentru contractele propuse ca experienta similaraofertantul va prezenta copii dupa contracte(parti relevante). Atunci candcontractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/altamoneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentrumoneda respectiva.-certificate/documente, din care sa reiasa SAU prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similare;
-declasratrie referitoare la echipamentele tehnice in vederea asigurarii calkitatii-informatii referitoare la personalul de tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitatiipentru indeplinirea contractului-declaratia de conformitate produse eliberata de organisme acreditate pentru certificare cu directiva 89/106/CE, In cazulunui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita defiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii. Certificatulaferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la datastabilita pentru depunerea ofertelor. Standarde de protectie a mediului - certificate SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 14:06