Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie ciment pentru constructii ambalat la saci


Detaliu pentru invitatia numarul 321134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Numar invitatie: 321134/01.03.2012
Denumire contract: Achizitie ciment pentru constructii ambalat la saci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIVCod fiscal: RO 7403230, Adresa: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0251411214, Fax: 0251414205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 251411214, fax: +40 251414205, persoana de contact: MARINEL-CRISTIAN GRIGORIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RAADPFL CRAIOVA str. Brestei nr. 129A Craiova judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ciment pentru constructii ambalat la saci
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie cimentpentru constructii ambalat la saci;cimentcu rezistenta initiala mare, conform prevederilordin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44111200-3 - Ciment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1.800, 00 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 de zile- de la termenul limita de primire a ofertelorMod de constituire: - ordin de plata , cu conditia confirmarii de acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230;
- instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantuluide la procedura de atribuiere a acordului cadruCuantumul penalizarilorce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006=1.150 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea-se va completa formularul A din sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181-se va completa formularul B din sectiunea Formulare;Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-in original sau copie lizibila -semnata si stampilata conform cu originalul;Cerinta nr. 4: Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-in original sau copie lizibila -semnata si stampilata conform cu originalul;Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-se va completa formularul C din sectiunea Formulare;Cerinta nr. 6: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?se va completa formularul D din sectiunea Formulare;Din partea A.C. ION PETRE -dir.general;Cornel Chiriac-Dir.Ec., Lapadat C-tin-Dir.tehnic;Paun Jeana-birou fin-contabilitate, Leoveanu Crenguta-achizitii publice, Radu Ana Maria-birou juridic, Diaconescu Vasile-serv tehnic, Grigorie Cristian-comp.aprov. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cuoriginalul .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.7: Informatii privind situatia economico-financiara , pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.8: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr.9: Anexa la declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta nr.10: Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Cerinta nr.11: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Cerinta nr.12: Informatii privind subcontractantii si asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SI RAADPFL CRAIOVA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer