Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Clor Gazos 32 400 kg


Detaliu pentru invitatia numarul 344332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDRO PRAHOVA S.A.
Numar invitatie: 344332/27.03.2013
Denumire contract: Achizitie Clor Gazos 32 400 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDRO PRAHOVA S.A.Cod fiscal: RO16826034, Adresa: STR. STEFAN GRECEANU, NR.1-3, Ploiesti, Telefon: +40 244529474, Fax: +40 244529340
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. STEFAN GRECEANU, NR.1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100166, telefon: +40 244529474, fax: +40 244529340, persoana de contact: VLAD GEAMANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. STEFAN GRECEANU, NR.1, Ploiesti, Romania, cod postal: 100166, telefon: +40 244529474, fax: +40 244529340, persoana de contact: VLAD GEAMANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Clor Gazos 32 400 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Clor Gazos 32400 kg
II.1.6) CPV: 24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 3300RON, conf. Art. 43 indice 1 , din OUG 34/2006 , modificat prin legea 279/2011, valabilitatea garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar siva fi depusa in contul Autoritatii contractante nr.RO80BRDE300SV14510423000, BRD Ploiesti, CIF 16826034, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, Pentru evitarea situatiei in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art. 278 indice 1, /OUG 34/2006, aceasta va fi retinuta contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform articoluluisus mentionat ( Formularul 9 ). In cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM ? urilor.Echivalenta pentu garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va calcula la cursul BNR leu/alta valuta stabilit cu trei zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr.279/2011, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator ( formular nr.3 ). In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens .Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul ( formular 4 ). In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si catre bugetul local. Prezentarea urmatoarelor : Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in careeste stabilit operatorul economic , cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 4Declaratia pe propria rspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul ( Formularul 5).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt directorul general dr. Ing. Dumitru Pantea, director comercial jr. Carmen Vitelar, director economic ec. Bozianu Catalina, sef birou achizitii Geamanu Vlad, presedinte comisie evaluare ing. Ureche Ofelia, ec. Mihai-Gogu Stefanita, jr. Anabel Mantoiu, ing Tesileanu Danusia, secretar ingNistorica Daniela.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta . Prezentarea declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ( formularul 8) Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz , documentele mse vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana , se accepta o declaratie original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara- Bilantul contabil la 31.12.2011 , vizate si inregistrate la organele competenteCerinta nr. 2Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani , avandu-se in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE :2010 ? 4.20992011 ? 4.23792012 ? 4.4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ; conformitatea produselor- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati . Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente/certificate emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ;Cerinta nr. 2Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor , identificata clar prin referire la specificatii sau cu indeplinirea conditiilor din standardul SR EN 590/2004, (ex. Certificate de calitate , certificate de conformitate , declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant ). Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiicertificat ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer